עמוד ראשי הקונסרבטוריון הוירטואלי
The Virtual Conservatory
 
 ביתבית   שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   StatisticsStatistics   הרשמההרשמה 
 כרטיס אישיכרטיס אישי   התחבר כדי לבדוק מסרים אישייםהתחבר כדי לבדוק מסרים אישיים   התחברהתחבר 

שמיעה אבסולוטית

 
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> תיאוריה במוסיקה
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Chuka
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך: 04/01/2005 ב- 15:08:15
הודעות: 180

הודעהנשלח: 12/06/2005 ב- 09:28:46    כותרת הודעה: שמיעה אבסולוטית תגובה עם ציטוט

טוב,אז זה בקשר למשהו שהועלה בפורום תאוריה, באשכול זיהוי הסולמות;

המורה שלי טוענת בתוקף שיש סוג של שמיעה אבסולוטית שניתנת לפיתוח, ותלויה בזמן הרצוף שעוסקים בפיתוח שמיעה... כלומר - שמיעה טובה יכולה להגיע לרמה של אבסולוטית אם מפותחת מספיק, ויכולה לרדת בחזרה לרמה ההתחלתית אם לא עוסקים יומיומית בפיתוח שמיעה.
(אני מקווה שזה מספיק ברור מתבייש )

אז מה דעתכם?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי MSN Messenger
holst
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03
הודעות: 2869
מיקום: המבורג

הודעהנשלח: 12/06/2005 ב- 09:43:39    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

שני דברים לפני שאני מגיב על התוכן הרלוונטי:

א. מקומה של ההודעה היה צריך להיות בפורום הנוכחי, ולא באוף טופיק.

ב. אם אני לא טועה, עסקנו בזה פעם, ויש אשכול כלשהו בנושא בפורום הזה. אני אחפש...
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
Chuka
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך: 04/01/2005 ב- 15:08:15
הודעות: 180

הודעהנשלח: 12/06/2005 ב- 10:25:06    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

טוב נו, בגלל שזה שמיעה לא הייתי בטוחה שזה באמת שייך לתיאוריה...

אם כבר קיים אני מצטערת - לא ראיתי מתבייש
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי MSN Messenger
טל כץ
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך: 09/07/2004 ב- 23:33:57
הודעות: 1272
מיקום: גבעתיים

הודעהנשלח: 12/06/2005 ב- 11:05:31    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

הרמה של פיתוח השמיעה שאפשר להגיע אליה, היא הרבה יותר טובה מהשמיעה האבסולוטית
של אלה שניחנו בזיהוי צלילים עוד שהם החלו לעסוק במוסיקה.
שמיעה טובה זה לא רק לזהות צלילים ישר. זה הרבה מעבר לזה.
וזה דורש עבודה, אימון, כמו בכל דבר אחר חדש שרוצים ללמוד.
אם לא מסבים לזה תשומת לב אח"כ אז זה נשחק, אך לא נעלם.
פשוט יהיה צורך לשמן את הגלגל ולהתחיל לעבוד שוב.
אבל עם עבודה טובה כל יום במשך מספר שנים, אפשר להגיע לרמות מטורפות בשמיעה.
כל מוסיקאי, במקצוע שלו כל יום נחשף למוסיקה וצלילים וכו'. קשה להתחמק מעניין השמיעה שם.
מי שלא ממשיך בזה ועובר לעבודה אחרת לחלוטין אז יכול להיות שרמת השמיעה שלו תרד.

_________________
You are what you practice
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
הצג הודעות קודמות:   
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> תיאוריה במוסיקה כל הזמנים הם שעון ישראל (GMT + שעתיים)
עמוד 1 מתוך 1

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Powered by phpBBHeb © 2002 phpBBHeb