עמוד ראשי הקונסרבטוריון הוירטואלי
The Virtual Conservatory
 
 ביתבית   שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   StatisticsStatistics   הרשמההרשמה 
 כרטיס אישיכרטיס אישי   התחבר כדי לבדוק מסרים אישייםהתחבר כדי לבדוק מסרים אישיים   התחברהתחבר 

מישהו כאן מתעסק קצת בסינתיסייזרים אנלוגים (או דמוי-אנלוגים)?

 
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> כלי מקלדת
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
נעם טמיר
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 25/07/2005 ב- 17:44:53
הודעות: 63
מיקום: הוד השרון

הודעהנשלח: 29/07/2005 ב- 22:33:47    כותרת הודעה: מישהו כאן מתעסק קצת בסינתיסייזרים אנלוגים (או דמוי-אנלוגים)? תגובה עם ציטוט

לאחרונה קניתי מיקרון של אלסיס ויש שם מספר דברים שאני לא מבין. אם מישהו מבין ויוכל לעזור זה יהיה נהדר.
_________________
יום טוב, נעם
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל בקר באתר הבית של המשתמש
Mico
משתמש עם עתיד
משתמש עם עתיד


הצטרף בתאריך: 02/11/2004 ב- 10:02:44
הודעות: 471
מיקום: מדינת היהודים

הודעהנשלח: 30/07/2005 ב- 13:27:56    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

או קיי, באמת סליחה אל הבורות, אבל... מה זה בדיוק מיקרון של אלסיס?.....

אי יודעת שמיקרון זה יחידת אורך ממש קטנה, הרבה יותר קטנה ממילימטר, שכדי לראות משהו בגודל של מיקרונים צריך מיקרוסקופ סורק בשביל זה (עזוב, משהו שלמדנו בביולוגיה...), אז בכל מקרה זה המיקרון היחיד שאני שמעתי עליו. מגלגל עיניים

אז... מה זה מיקרון של אלסיס?.... המום

_________________
NI!!! Nobody expects the SPANISH INQUISITION!!!!!
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל Yahoo! Messenger MSN Messenger
Amiel Gal
משתמש באימונים
משתמש באימונים


הצטרף בתאריך: 14/05/2005 ב- 02:10:44
הודעות: 103

הודעהנשלח: 30/07/2005 ב- 14:53:48    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

טוב, אז זה המיקרון:
http://www.alesis.com/products/micron/index.html
ובכלל יש אחד מגניב שקוראים לו אנדרומדה שהוא בכלל אנלוגי לחלוטין שזה כבר זה:
http://alesis.com/products/a6/andromeda.jpg
סתם ככה בשביל להוציא את העיניים צוחק
בכל מקרה, מה רוצה לדעת?


עמיאל.
נ.ב.
סתם ככה בשביל היופי, אז עדיין אין לי סינטי( מחוסר כסף) אבל...
אלו הם הבייבי שלי( אתם לא רוצים לדעת איך שומעים פילהרמוניה בהם- שומעים את החריקה של הקשת בכינור/ לקיחת אוויר של הנשפן מכל מקום במיקום שלו בהרמוניה)
http://www.alesis.com/products/ProLinear720/about/index.html
וזה מה שנקרא מוניטורים מחייך

_________________
וואלהמחייךמחייךמחייך
וואי וואי וואי איזה נושא יש לי ליצירהמחייךמחייךמחייך
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
Mico
משתמש עם עתיד
משתמש עם עתיד


הצטרף בתאריך: 02/11/2004 ב- 10:02:44
הודעות: 471
מיקום: מדינת היהודים

הודעהנשלח: 30/07/2005 ב- 16:50:19    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

WHOA!!!!!!! המום המום המום

וואלה......

או קיי, אז הבנתי שזה, מן הסתם (!), ציוד של מוסיקה אלקטרונית (שזה כבר התקדמות בפני עצמה!....), אבל מה בדיוק אפשר לעשות שם? יענו, איזה אפקטים בדיוק?

_________________
NI!!! Nobody expects the SPANISH INQUISITION!!!!!
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל Yahoo! Messenger MSN Messenger
Amiel Gal
משתמש באימונים
משתמש באימונים


הצטרף בתאריך: 14/05/2005 ב- 02:10:44
הודעות: 103

הודעהנשלח: 31/07/2005 ב- 02:01:02    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

במוסיקה אלקטרונית, כמו בכל מוסיקה, אפשר לעשות ה-כ-ל.
בין אם זה בחירת כלים למיניהם ובין אם זה כל מיני אפקטים משוגעים( ולא חסר, תאמין לי צוחק )
העניין הוא שעם המצב של היום, מלחין שרוצה לרשום יצירה לכמה כלים( כמוני לדוגמא בפורום קומפוזיציה) וחסר כסף בשביל לארגן תזמורת מלאה אז נוצר מצב שהוא משתמש בסינטי ואז רושם כבר תפקידים לכל הכלים שרצה.
מעבר לזה, הסינטים עובדים בממשק שנקרא מידי(midi=musical instruments digital interface) שעובד כמו שפת מחשב אבל שוב פעם- יותר כייפית צוחק
אם בן אדם רוצה לרשום תפקיד לכלי הקשה- הוא יכול במידי.
אם בן אדם רוצה לרשום תפקיד לחצוצרות- הוא יכול במידי.
אם בן אדם רוצה לעשות כל קטע מוסיקלי- הוא יכול גם במידי.
לא חייבים כלי אמיתי בשביל לרשום לו תפקיד- מה שכן חייבים לדעת זה מוסיקה.
אחרי הכל, עם כל האפקטים ועם כל מה שיש היום- מוסיקה זה מה שיוצרים- לא רעש ובלאגנים אז...


עמיאל.

_________________
וואלהמחייךמחייךמחייך
וואי וואי וואי איזה נושא יש לי ליצירהמחייךמחייךמחייך
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
Mikisoft
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 29/06/2005 ב- 18:12:11
הודעות: 5

הודעהנשלח: 31/07/2005 ב- 11:20:41    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

מסכים עם כל מילה של אמיאל גל וגם יותר מזה אם נכנסים לזה הרי שאתה לא ממש מוגבל לחוקים של העולם הפיזי כי הרי שאתה לא חייב תהודה לסאונד שאתה יוצר ואז אתה מופשט יותר ולדעתי האישית כשאתה מופשט יותר אז אתה מבטא את עצמך יותר בדיוק אתה יותר אקספרסיבי, זה שלב שבו הקונספט של מוזיקה לא חייב להיות סגור במעגל של כלים שצפויים מראש אלה כל סאונד הוא אינסטרומנט זה בטח גם עניין של השקפה אני רואה בכל דבר מוסיקה יותר כיף לי ככה פשוט...

סורי על הפילוסופיה בגרוש... מתבייש קורץ

בקיצור, כן... אפשר לעשות הכל.....
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
נעם טמיר
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 25/07/2005 ב- 17:44:53
הודעות: 63
מיקום: הוד השרון

הודעהנשלח: 31/07/2005 ב- 11:36:38    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אז הנה השאלה:

מה זה sample and hold?
אני הבנתי רק שזה איזשהו סוג של גל סטייל lfo (כלומר גל שלא שומעים אלא שנועד כדי לשנות פרמטרים אחרים), אבל אני לא מצליח להבין כיצד זה פועל...

אממ... וגם אם יש לך הסבר טוב על מה זה sync ו FM, גם אותם לא הבנתי עד הסוף...
וגם מה זה Ring modulation?

אלו השאלות העיקריות

תודה מראש

_________________
יום טוב, נעם
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל בקר באתר הבית של המשתמש
Amiel Gal
משתמש באימונים
משתמש באימונים


הצטרף בתאריך: 14/05/2005 ב- 02:10:44
הודעות: 103

הודעהנשלח: 31/07/2005 ב- 13:16:27    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אווואהההה, איזה שאלות אני רואה פה מאוד שמח
בכל מקרה, לגבי sample and hold- אין לי שמץ, צריך קצת יותר פרטים לגבי זה אבל...
LFO זו אופציה למעיין אוטומציה על פרמטר מסויים, כלומר, אם אתה בא ורוצה שהפילטר ינוע לאט בין התחום 0 ל-35 לדוגמא במהירות איטית אז פשוט לנווט את הפילטר לLFO מסויים( אפשר כמה פרמטרים על LFO אחד אבל חשוב לזכור שהLFO ישלוט על כולם באותה תדירות, או שפשוט לכוון פרמטר אחר ל-LFO אחר, LFO2 לצורך הדוגמא).
sync זה כבר קיצור של סינכרון קורץ
ולדברים היפים שפה... מאוד שמח
FM זה סוג מסויים של סינטזה, האותיות FM זה קיצור של Frequency Modulation שזה כבר אפנון התדר במהירות השמיעה, לדוגמא, יש FM ויש AM, AM זה כבר Amplitude Modulation שזה שינוי בפרמטר של עוצמת התדר( לדוגמא כל תדר ינוע מנק' הפיק המקסימלית שלו עד לנק' הפיק המינימלית שלו- תלוי גם בכמה אחוזים אתה קובע לו), מכאן יוצא שהFM משנה את התדר עצמו.
לגבי רינג מודוליישן זה כבר סוג אחר של סינטזה, בדומה לסינטזת הAM, הרינג מודוליישן בנוי, אפשר להגיד, כך:
יש לך סיגנל כלשהו- תדר מסויים, לדוגמא סינוס, בנוסף, אתה שם אותו ברינג מודוליישן ואז מה שיוצא זה שהסיגנל המקורי נשלט:
1. ע"י פרמטרים של סינטזת ה-AM, כלומר שינויים בעוצמת הגל עצמו(amplitude).
2. ע"י תדר נוסף שמתווסף אליו בקוטיביות(כנגד), משמע: אתה מוסיף לו גל מסויים, שגם נשלט ע"י הamplitude שלו וגם משנה את עצמו( רק את סוג הגל) ע"י סוג גל אחר ותוך כדי מבטל את הגל המקורי.
זה מה שנקרא( בצורה מסויימת) התאבכות גלים, כלומר, שינויים בגל עצמו.
אפשר לראות את זה כמו גל מסור לצורך הדוגמא וגל מרובע, אם הגל התחיל במסור אז בסופו של דבר הוא יהיה מרובע, כמובן לא מרובע במאה אחוז אבל עדיין- ההתווספות של הגל המרובע תשפיע על הגל מסור ואז יהיה גל חדש- מסור מרובע צוחק
ככה אפשר ליצור כמויות ע"ג כמויות של סאונדים חדשים.
מה שכן, חשוב לדעת גם על סוגי התדרים, לדוגמא, הסינוס יהיה נקי מהרמוניות בניגוד למסור שהוא עשיר בהרמוניות( מה שנקרא תדרי משנה).
עכשיו, יש לנו את גל המסור שהוא עשיר אבל...
יש גם את הגל המרובע שהוא גם עשיר, ההבדל ביניהם הוא שהגל מסור הוא בעל הרמוניות זוגיות והגל מרובע הוא בעל הרמוניות( שוב פעם, תדרי משנה) אי זוגיות.
עצם השילוב שלהם ביחד עושה את הסאונד לכמה שיותר, מממ, ביזארי צוחק (ומעניין קורץ )


עמיאל.
אגב, אם יש לך עוד שאלות שאל, תרגיש חופשי. קורץ

_________________
וואלהמחייךמחייךמחייך
וואי וואי וואי איזה נושא יש לי ליצירהמחייךמחייךמחייך
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
נעם טמיר
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 25/07/2005 ב- 17:44:53
הודעות: 63
מיקום: הוד השרון

הודעהנשלח: 01/08/2005 ב- 20:02:47    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

תודה, אבל לא הבנתי כלום.
LFO ידעתי כבר קודם.
נראה לי sync זה oscillator sync איזשהי דרך של חיבור הגלים או משהו כזה, ויש HARD SYNC וSOFT SYNC.

בקשר לפריקוונסי מודיוליישן ורינג מודיוליישן ואמפליטוד מודיוליישן, לא הבנתי כלום!
אם תוכל להרחיב ולעזור זה יהיה נחמד, תודה בכל מקרה!

_________________
יום טוב, נעם
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל בקר באתר הבית של המשתמש
Dombi
מנהל ראשי
מנהל ראשי


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 15:42:43
הודעות: 2414
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: 01/08/2005 ב- 20:22:38    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

זה נורא פשוט נעם...

בשידור קיימים שני דברים: התדר הקבוע של התחנת רדיו והאיש המדבר.
גם לאיש המדבר יש תדר קבוע שנע בין 0 ל4 הרץ שהוא התדר הרגיל של קול של בן האדם.
כדי לשדר את הקול הזה צריל "להלביש" אותו על התדר אותו אתה מעוניין לשדר.
ונגיד שאתה בגלגלצ אז זה יהיה תדר של 93.9 מגהרץ בירושלים.

כדי לעשות את ההלבשה הזאת ישנן שתי שיטות שיטת הAM ושיטת הFM.
שיטת הAM אומרת שבעצם לפי עוצמת הקול נשנה את התדר הקבוע וככה זה יהיה סוג של שילוב בין שניהם. ולכן זה נקרא AMPLITUDE MODULATION.
ושיטת הFM אומרת בעצם שנשנה את התדר הקבוע לפי התדרים של הקול. כלומר FREQUENCY MODULATION. (אני מקווה שאני לא טועה)

העיקר הוא שתבין שאלה הן שתי שיטות לשידור ידועות.
הAM פחות שימושית כי היא יותר רגישה אבל היא משומשת מאוד במטוסים ובערוצי תחנות של נמלי תעופה.

_________________
Wunderlicher Alter, soll ich mit dir geh’n?
Willst zu meinen Liedern deine Leier dreh’n?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל MSN Messenger
Amiel Gal
משתמש באימונים
משתמש באימונים


הצטרף בתאריך: 14/05/2005 ב- 02:10:44
הודעות: 103

הודעהנשלח: 01/08/2005 ב- 21:27:56    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

טוב, אז ככה, נתחיל מסינטזת AM
AM אומר, אמפליטיוד משמע עוצמה( כמו אמפליפייר שכולם מכירים רק שונה כי מדובר פה על עוצמת הגל עצמו) ומודוליישן זה אומר אוטומציה כלשהי, שינוי בפרמטר.
עכשיו, פה בתמונה יש סינוס( גל נקי מתדרי משנה)

עכשיו, אתה רואה שהסינוס מתחיל מנק' האפס שלו, כלומר, מהנק' הזו מתחיל מחזור עד למצב שהוא חוזר בדיוק לאותה( נק' האפס), כן?, עד לפה הכל בסדר? קורץ ( עוד מעט מתחיל הבלאגן)
עכשיו, אם ראינו שיש נק' עליה עד לנק' הפיק( הנק' שבה התדר מגיע למקסימום שלו) של התדר אז מכאן נובע שצריך להיות עוד נק' עד לחזרתו של הגל, במקרה של הסינוס( כי ככה הוא בנוי) יש לו גם נק' מקסימום וגם נק' מינימום שבה הפרמטרים זהים (רק קוטביים אחד לשני- פלוס ומינוס) ואז חזרה לנק' האפס( שתתחיל מחזור חדש של הגל).
AM אומר שעוצמת הגל, איפה שיש את נק' הפיק המקסימלית והמנימלית ביחד יהיה שינוי, כלומר, אם נק' הפיק משתנות אזי גם כל עוצמת הגל.
זה היה על AM.

עכשיו, אחרי שהבנו מה זה AM( ואם לא אז תשאל אני אסביר עוד פעם- גם לי זה לקח לא מעט זמן להבין את זה).
נבין מה זה FM:
FM אומר שאם לדוגמא יש לך גל כלשהו, סינוס לצורך העניין, אז השינויים בתדר יבואו לידיי ביטוי בתדירות הגל( אם לדוגמא התו לה זה מבחינת תדירות 440 אז הוא ישתנה ל880 או 1760, וכל השינויים האלו בתדירות הגל יבואו לידי ביטוי בשמיעה של התדר( הוא יהיה יותר אמממ, "רעעעע" כזה כמו שעושים בטראנס, חד, יכול להיות צורם- זה גם תלוי באיך שאתה משחק איתו)- בתדירות שלו.
עכשיו, אם הבנו מה זה AM ו-FM נבין מה זה הרינג מודוליישן היפייפה הזו מאוד שמח
רינג מודוליישן אומר שאם יש לך לצורך העניין גל סינוס וגל מסור לצורך הדוגמא( ואפילו נוסיף תמונה של גל מסור)

אז מה שייצא זה שהרינג מודוליישן ישלוט בפרמטרים הבאים:
1. פרמטר של סינטזת AM שבה עוצמת הגל משתנה.
2. פרמטר של שינוי סוג הגל.
כלומר, אם ישנו הסינוס והגל הנוסף( שאותו אתה בוחר ברינג מודוליישן) אז עוצמת הגל תשתנה בו זמנית בשנייהם עד שלאט לאט הגל השני ישלוט והגל המקורי יעלם( קישטה, קישטה סינוס צוחק ) ואז מה שייצא לך זה גל אחר, ואם בחרנו ב100% מיקס בין הסיגנל המקורי לבין הסיגנל שיוצא מהרינג מודוליישן אז התדר שייבחר ברינג מודוליישן יוחלף בסינוס, כמובן ושוב פעם זה יהיה ככה רק אם בחרת 100% מיקס בין ה-IN לבין ה-OUT שברינג מודוליישן
אם לא בחרת ב-100% אז הדבר שייגרם הוא...
תדר חדש, סאונד חדש לעולם אז... קורץ


עמיאל.
יש?, יותר טוב?
אגב,כן, מדובר פה על סינכרון בין האוסילטורים אבל המילה הזו תקפה לכל קומבינציה שאתה בוחר, יכול להיות שיהיה גם סינכרון בין שני סוגי פילטרים וכו' אז...
נ.ב.( לאחר עריכה)
דומבי, מה שאתה מדבר עליו זה צורת קידוד לסיגנל שיוצא מהרדיו, זה כבר לא קשור למה שאני מדבר עליו.

_________________
וואלהמחייךמחייךמחייך
וואי וואי וואי איזה נושא יש לי ליצירהמחייךמחייךמחייך
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
נעם טמיר
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 25/07/2005 ב- 17:44:53
הודעות: 63
מיקום: הוד השרון

הודעהנשלח: 02/08/2005 ב- 14:31:16    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אוקיי יותר מובן.
אז בעצם AM שולט על ה"ווליום" (אמפליטודה....)?

בFM, הוא בעצם משנה את הפיצ'? או שהוא רץ בין אוקטבות של אותו צליל?

בעקרון אני חושב שהבנתי את הרוב, רק שאצלי בסינטי זה מופיע אחרת לחלוטין...
א. אין לי AM.
ב. FM מופיע באחוזים, ויש לו עוד איזה פרמטר שאני לא זוכר מהו כרגע.
ג. RM מופיע באחוזים וזהו. אין שום דבר על בחירת סוג גל, או משהו כזה....

כשאני משתמש RM בדרך כלל אני מתחיל לשמוע מעין Ring, כלומר תדרים קצת יותר גבוהים. כשאני משתמש בFM, לרוב זה עושה "גרגרגרגעעעעעע!!!!" לצליל, ולרוב אי אפשר להחבין בפיץ' שלו....

אתה יכול להסביר את התופעות האלו אולי?

תודה על התשובות

_________________
יום טוב, נעם
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל בקר באתר הבית של המשתמש
stockhausen
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 07/02/2005 ב- 21:25:03
הודעות: 89

הודעהנשלח: 02/08/2005 ב- 14:39:52    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

זה בערך מה שהבנתי מהאשכול הזה:
()%$&^%$)%לחיחיךעLKTGG68887-09776GO7770686אםןןטן77698.


אני ופיזיקה לא הולכים יחד...
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל
Amiel Gal
משתמש באימונים
משתמש באימונים


הצטרף בתאריך: 14/05/2005 ב- 02:10:44
הודעות: 103

הודעהנשלח: 02/08/2005 ב- 20:25:00    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

נעם, ברמה המאוד בסיסית כן אבל...
AM זה שינוי לא בווליום( כי הווליום זה משהו כללי יחסית) אלא בעוצמה( חשוב שתסתכל על הדברים כך), עוצמת התדר וכן ההשפעה שלה בתדרי המשנה יבוא לידי ביטוי בסה"כ מחזוריות של התדר בשניה(הרצים זה מס' המחזורים שעובר התדר בשניה) וזה כבר ישפיע לך על הווליום ובכלל על סוג הסאונד.
אפשר לדוגמא לעסוק בסינטזת חיבורית ולחבר כמה וכמה סינוסים אחד על השני כאשר כל אחד בעל עוצמה שונה(כל תדר כמובן) ומה שיקרה זה שבסה"כ כל אחד ישפיע על השני וייתן גוון שונה(כמובן עם הגדרות של מס' המחזוריות של הגל), יש?

עכשיו, FM זה לא שהוא משנה את הפיטץ' שלו, למרות שזו גם צורה להסתכל על זה אבל עדיין- זה לא בדיוק.
פיטץ' זה יותר לסה"כ( אותה השקפה כמו ב-AM), חשוב שתבין שמדובר פה במחזור של גל,אז נכון, באיזשהו מקום הגל משתנה מבחינת הגובה שלו( הפיטצ') אבל ב-FM יותר מתייחסים לתדירות המשתנה שיוצאת מהאוסילטור(ועוברת דרך ה-FM ואח"כ כסיגנל יוצא) כי אח"כ כבר אפשר לשים את הסאונד הזה על המקלדת שליטה ולנגן>לפיכך, ואם אתה רוצה לשחק עם הפיטץ' אז אפשר להתבלבל, פיטץ' של אוקטבה או פיטץ' של תדר? מבולבל
אז מאוד חשוב להיות דקדקנים עם המושגים האלו.
עכשיו, בהקשר לאחוזים, אני בספק אם מדובר פה באחוזים כמו שיותר במחזוריות.
לדוגמא 0.23 או כל מיני מספרים כאלו 1.5 וכו', לא חסר, וזה כבר בעקבות מה שאמרתי לך, אם התדר הוא ככה וככה אז המשחק שאתה רוצה להשיג ב-FM יהיה טוב ברמה של 0.23 מחזורים לשניה וכו'( זה ממש לשבת ולשבור את הראש).
המלצה שלי, תבדוק שם, אמור להיות בכל אופן, את הלחצן האהוב מה שנקרא sync שהוא כבר מסנכרן את כל החישובים האלו יחד עם LFO מסויים עפ"י משקלים בתיבות אז...שווה, שווה.

אגב, לגבי הרינג מודוליישן, תבדוק שוב פעם, ככה האפקט עובד, יכול להיות שלא שמת לב עו משהו, אגב, יכול להיות שבכלל רשום שם באנגלית...? קורץ
כשחושבים על זה פעם שניה... צוחק
ולגבי הגרגרגרגררררעעעע הזה, זה בגלל שאתה משחק שם עם התדר המקורי ובו זמנית משפיע עם התדר הנוסף( שהוא זה שמשפיע על התדר המקורי במשחק) ואז מה שיוצא זה כל הרעשים האלו, אבל...
כשלומדים לשחק עם האפקט הזה יוצאים דברים ממש מגניבים אז תמשיך, תמשיך...


עמיאל.

_________________
וואלהמחייךמחייךמחייך
וואי וואי וואי איזה נושא יש לי ליצירהמחייךמחייךמחייך
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
נעם טמיר
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 25/07/2005 ב- 17:44:53
הודעות: 63
מיקום: הוד השרון

הודעהנשלח: 03/08/2005 ב- 13:26:59    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אוקיי.

AM - מובן! אבל לצערי אין לי כזו אופציה בסינטי (לפחות לא שידוע לי... אולי קוראים לזה בשם אחר או משהו....)

FM - לא הבנתי.... אם הפריקוונסי משתנה, כך גם גובה הצליל, מה משנה לי שהפריקוונסי משתנה חוץ מגובה הצליל? אני מצטער... אני אמנם למדתי תנועה הרמונית אבל עוד לא הצלחתי לייחס את זה לחלוטין למוסיקה (רק סיימתי מכניקה השנה... אני עולה לי"ב)

RM - אני אחפש... אבל לפי מה שאני זוכר, זה מופיע באיזור של המיקס המקדים כלומר כמה מכל אוסילטור ייכנס לכל אחד מהפילטרים וכד', מופיע שם גם כמה מהרינג ייכנס למיקס וכמה נויז ייכנס, וכד'.... ושם יש רק את אחוז הRM שייכנס למיקס, ולא שום דבר אחר.... מה שחשוב זה שהבנתי איך זה עובד באופן כללי....

בכל מקרה אני אבדוק את זה בהזדמנות... כרגע אין לי כוח כ"כ....

תודה רבה רבה בכל מקרה!

_________________
יום טוב, נעם
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל בקר באתר הבית של המשתמש
Amiel Gal
משתמש באימונים
משתמש באימונים


הצטרף בתאריך: 14/05/2005 ב- 02:10:44
הודעות: 103

הודעהנשלח: 03/08/2005 ב- 13:55:03    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

נעם טמיר כתב\ה:
FM - לא הבנתי.... אם הפריקוונסי משתנה, כך גם גובה הצליל, מה משנה לי שהפריקוונסי משתנה חוץ מגובה הצליל? אני מצטער... אני אמנם למדתי תנועה הרמונית אבל עוד לא הצלחתי לייחס את זה לחלוטין למוסיקה (רק סיימתי מכניקה השנה... אני עולה לי"ב)


בצורה הכי פשוטה, בשביל לא להתבלבל עם מושגים צוחק
יש כל מיני הגדרות לכל דבר בתחום הזה של המוסיקה האלקטרונית
הידעת ששני מחזורים של סינוס בגובה 200 הרץ ייצרו לך אוקטבה?
לפיכך, אם אתה משחק עם ה-FM אתה משנה את הכל ואז שוב פעם חישוב מחדש וכו'...
בגלל זה אני בא ומקדים ומסביר את כל העניין הזה, משחקים ב-FM עושים על הסה"כ, על מנת כמובן שהכל מההכל יהיה הרמוני אז...


עמיאל.

_________________
וואלהמחייךמחייךמחייך
וואי וואי וואי איזה נושא יש לי ליצירהמחייךמחייךמחייך
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
נעם טמיר
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 25/07/2005 ב- 17:44:53
הודעות: 63
מיקום: הוד השרון

הודעהנשלח: 03/08/2005 ב- 14:30:52    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

טוב, הבנתי מספיק לבינתיים. בוא נסגור את הדיון הזה לבינתיים ואולי יום אחר אני אשאל עוד כמה שאלות. תודה רבה ומרובה על כל התשובות!! מחייך
_________________
יום טוב, נעם
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל בקר באתר הבית של המשתמש
הצג הודעות קודמות:   
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> כלי מקלדת כל הזמנים הם שעון ישראל (GMT + שעתיים)
עמוד 1 מתוך 1

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Powered by phpBBHeb © 2002 phpBBHeb