עמוד ראשי הקונסרבטוריון הוירטואלי
The Virtual Conservatory
 
 ביתבית   שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   StatisticsStatistics   הרשמההרשמה 
 כרטיס אישיכרטיס אישי   התחבר כדי לבדוק מסרים אישייםהתחבר כדי לבדוק מסרים אישיים   התחברהתחבר 

הינדמית

 
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> מוסיקה מודרנית
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Dombi
מנהל ראשי
מנהל ראשי


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 15:42:43
הודעות: 2414
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: 28/08/2007 ב- 20:39:24    כותרת הודעה: הינדמית תגובה עם ציטוט

התחלתי קצת לגלות בינתיים את היצירות שכוללות קלרינט שלו,
חוץ מהסונטה שלרוב קלרינתנים לא מעריכים מספיק כי היא הכל חוץ מטכנית. (ושאני מנגן כרגע)
אני שקוע עמוק בקונצ'רטו שלו לקלרינט, שלוקח זמן להבין אבל הוא בהחלט מאוד מיוחד.

בינתיים הייתי רוצה לדעת מה הן היצירות שכדאי להתחיל איתן אצלו,
תזמורתי, קאמרי, על איזה סונטות הייתם ממליצים (ויולה כמובן וחוץ מזה?).

ובכלל, מה אתם חושבים עליו? נראה לי לעיתים שלא מעריכים אותו כמו שצריך. או שזה רק אשליה?
ההלחנה היחסית מאוד קומוניקטיבית שלו מאוד מפתיעה לאור העובדה שהוא התפתח בסמוך לאסכולת ה12 טונים מולו באותה מדינה.

_________________
Wunderlicher Alter, soll ich mit dir geh’n?
Willst zu meinen Liedern deine Leier dreh’n?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל MSN Messenger
holst
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03
הודעות: 2869
מיקום: המבורג

הודעהנשלח: 28/08/2007 ב- 21:34:08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אממ... מהמעט שידוע לי:
המוסיקה הקאמרית היא לרוב טובה מאוד. בייחוד היצירות שנושאות את השם Kammermusik למיניהן. שמעתי קונצ'רטו קאמרי לפסנתר שזו יצירה מאוד טובה, וכמובן החמישיה המפורסמת לכלי נשיפה. יש יצירות שהייתי רוצה להניח עליהן את טלפי כמו השביעיה לכלי נשיפה וכלי קשת, או השמיניה. יש לו גם רביעית קלרינט שלא שמעתי מעולם. מהסונטות אהבתי מאוד את הויולה כמובן, וגם את החליל את הבסון ואת הטובה. אבל בעצם לא שמעתי את הטרומבון או את החצוצרה למשל.

מהרפרטואר התזמורתי שמעתי רק את מאטיס הצייר ואת המטאמורפוזות על וובר. אלו יצירות דיי טובות, אבל בגדול אני חושב שהמוסיקה הקאמרית עדיפה במקצת.

חוץ מזה, יש להינדמית יצירות לא הכי קומוניקטיביות. המעלה הקומוניקטיבית שלהן היא שהן קלות יחסית לנגינה, כמו שהוא התכוון. חוץ מזה, בזמן שהאסכולה הוינאית השניה הייתה קיימת, מלחינים מאוד טונאליים כמו שטראוס, פולנק, ומיו המוקדם כתבו גם. אז הוא במקום טוב באמצע.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
Dombi
מנהל ראשי
מנהל ראשי


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 15:42:43
הודעות: 2414
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: 28/08/2007 ב- 22:01:15    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

כן אבל מיו ופולנק הם צרפתיים.
התכוונתי שהוא גרמני ובכל זאת נשאר בזרם היותר קומוניקטיבי.

_________________
Wunderlicher Alter, soll ich mit dir geh’n?
Willst zu meinen Liedern deine Leier dreh’n?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל MSN Messenger
GreenFrog
משתמש עם עתיד
משתמש עם עתיד


הצטרף בתאריך: 25/04/2007 ב- 13:48:37
הודעות: 270
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: 29/08/2007 ב- 00:03:42    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אין לי הרבה אהבה למוסיקה של הינדמית', אבל אני מודה שזה בעיקר מחוסר הכרה. הספרים שלו לעומת זאת מאוד מעניינים.
_________________
One wonders whether the wether can weather the weather
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
Dombi
מנהל ראשי
מנהל ראשי


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 15:42:43
הודעות: 2414
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: 29/08/2007 ב- 07:29:31    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

איזה ספרים קראת?
סביר להניח שאוכל למצוא אותם בספרייה.

_________________
Wunderlicher Alter, soll ich mit dir geh’n?
Willst zu meinen Liedern deine Leier dreh’n?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל MSN Messenger
amitai90
משתמש באימונים
משתמש באימונים


הצטרף בתאריך: 03/05/2007 ב- 16:18:12
הודעות: 167

הודעהנשלח: 29/08/2007 ב- 08:32:58    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

החמישיה לכלי נשיפה בהחלט יצירה חביבה
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי MSN Messenger
GreenFrog
משתמש עם עתיד
משתמש עם עתיד


הצטרף בתאריך: 25/04/2007 ב- 13:48:37
הודעות: 270
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: 29/08/2007 ב- 09:08:41    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

"The Craft of Musical Composition" הם סט של שלושה ספרים, הראשון בהם הוא תיאורטי לחלוטין והשניים האחרים הם עבודה פרקטית בתיאוריות שלו. הספר הראשון לפחות מאוד מעניין, הוא מעלה צורות שונות לחשוב על דיסוננסים ומהלכים הרמוניים.

וכמובן "Elementary Training for Musicians" הוא ספר חשוב ומעניין גם כן. המטרה שלו היא לעגל פינות ולהביא לרמה גבוהה מאוד של הבנה מוסיקלית.

_________________
One wonders whether the wether can weather the weather
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
הצג הודעות קודמות:   
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> מוסיקה מודרנית כל הזמנים הם שעון ישראל (GMT + שעתיים)
עמוד 1 מתוך 1

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Powered by phpBBHeb © 2002 phpBBHeb