צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא |
מחבר |
הודעה |
אדם משתמש מתחיל
הצטרף בתאריך: 30/07/2010 ב- 09:26:48 הודעות: 7
|
נשלח: 30/07/2010 ב- 15:51:34 כותרת הודעה: לגבי חליל צד |
|
|
מה יש לכם לומר על חליל yamaha YFL 221S |
|
חזור למעלה |
|
|
holst מנהל אתר
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03 הודעות: 2869 מיקום: המבורג
|
נשלח: 30/07/2010 ב- 16:02:51 כותרת הודעה: |
|
|
אני לא מכיר אותו לפי השם. ידוע לך מה המפרט?
באופן כללי האיכות של ימאהה נעה בין גרועה לטובה באופן יוצא דופן, כך שצריך אפילו יותר מכלים אחרים, לנסות את הכלי טוב-טוב קודם הקניה. |
|
חזור למעלה |
|
|
clarnibass משתמש באימונים
הצטרף בתאריך: 28/10/2006 ב- 20:49:01 הודעות: 129
|
נשלח: 31/07/2010 ב- 09:17:45 כותרת הודעה: |
|
|
אני לא כל כך מסכים עם הולסט בקשר לזה שלימאהה יש חלילים גרועים. חלילי סטודנטים של ימאהה לדעתי יותר טובים מבחינת איכות הבנייה מחלילי סטודנטים של חברות אחרות שראיתי כמו למשל גמיינהרדט, טרוור ג'יימס, יופיטר, באנדי. חלילי הסטודנטים שאני אוהב הם ימאהה ופרל. אני טיפה מעדיף את הראשים של פרל אבל זה עניין יותר אישי. בכלל אפשר לחשוב על שדרוג ראש ואז חליל סטודנטים של ימאהה הוא באמת מצוין. הבעיה היחידה בדגמי סטודנטים של ימאהה היא שבדרך כלל החורים לא ישרים, אבל זה ככה גם בדמי סטודנטים של חברות אחרות ובדרך כלל בצורה הרבה יותר גרועה מימאהה.
דגם 221 הוא עם כפתורים סגורים, חורים מעוגלים, סול אופסט וללא מי מכני. ההבדל בינו לבין דגמי ביניים של יאמהה (עד לסדרה 400) הוא כמעט רק החומרים ואולי לפעמים הראש. סול אופסט זה נוח לרוב האנשים אבל יש מעט נגנים שמעדיפים סול אינליין. מבחינת בנייה יש עדיפות לסול אופסט. אני מעדיף מי מכני אבל זה לא קריטי להרבה אנשים. מבחינת תיקון למי מכני יש יתרון אבל אם התכנון והבניית בעייתיים (בדרך כלל לא קורה בימאהה) אז יכולים להיות גם חסרונות.
כדאי להוסיף שאני לא חלילן אז מבחינת צליל ודעה על הראש אני לא כל כך יכול להגיד. אבל לא מעט נגנים מעולים, שחלקם גם מתקן כלים, ממליצים על החלילים של ימאהה גם כן בכל הבחינות.
ניתאי
www.nitailevi.com |
|
חזור למעלה |
|
|
אדם משתמש מתחיל
הצטרף בתאריך: 30/07/2010 ב- 09:26:48 הודעות: 7
|
נשלח: 01/08/2010 ב- 08:54:56 כותרת הודעה: תודה על התגובות! |
|
|
אני דוקא מתחבר לתגוב השניה ניגנתי מספר פעמים על חליל שנחשב לחליל טוב מאוד (לא זוכר את שמו אך הבנתי לפי מחירו הגבוה) והיה יותר קשה להוציא ממנו צליל ולדעתי היה לו צליל פחות יפה כך שלדעתי לא רק המחיר אומר וצריך לבדוק כל חליל לגופו של חליל ולגופו של מנגן (אני מדגיש לא רק אבל גם |
|
חזור למעלה |
|
|
Pumba פותר חידון המלחין השבועי
הצטרף בתאריך: 12/11/2007 ב- 21:43:42 הודעות: 203
|
נשלח: 01/08/2010 ב- 18:56:17 כותרת הודעה: |
|
|
אדם, מה שאתה אומר נכון אבל מובן מאליו, אתה יכול לקחת עשרה חלילים מאותו דגם ותקבל מכל אחד משהוא שונה.
בנוגע למחיר- גם נכון, אבל בפרופורציות, חליל כסף של מורמצו שעולה 27K בטוח היה טוב יותר מחליל ניקל של ימאה שעולה 5K.
איכות הבנייה טובה יותר, הסטימה טובה יותרוהכל הרבה יותר מדויק
לא פלא שהיה לך קשה יותר להפיק צליל מהחליל היקר, ככל שהמתכת יותר כבדה כך ההתנגדות של החליל יותר גבוהה, כלומר קשה יותר להפיק צליל.
מניקל הכי קל להוציא צליל, לאחר מכן הכסף, זהב ופלטינה שמניסיוני האישי צריך להשקיע המון! אנרגיה ואינטנסיביות כדי להוציא צליל מרוכז מחליל שעשוי ממנה. _________________ !!!Hakuna Matata |
|
חזור למעלה |
|
|
|