עמוד ראשי הקונסרבטוריון הוירטואלי
The Virtual Conservatory
 
 ביתבית   שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   StatisticsStatistics   הרשמההרשמה 
 כרטיס אישיכרטיס אישי   התחבר כדי לבדוק מסרים אישייםהתחבר כדי לבדוק מסרים אישיים   התחברהתחבר 

טבעי.???

 
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> כלי פריטה
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מור
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 11:32:26
הודעות: 1524
מיקום: מבשרת ציון

הודעהנשלח: 20/07/2004 ב- 10:54:22    כותרת הודעה: טבעי.??? תגובה עם ציטוט

אוקיי זה נושא שכבר דנו עליו בכל מקום אפשרי פה...ה אבל חפיף כי אני רוצה לקחת אותו קצת לכיוון אחר...
יש תנועות שצריך לצע בזמן הנגינה- מבחינה טכנית כמובן... ז"א אצלנו זה להעיף את הידיים אחרוה או לנגן קרוב לתיבת התהודה פלוזלטים ועוד מיליון דברים שנראים ממש מוזר..
אז כן, יש דברים שהם חובה- אם כתוב לנגן פלוזלט אז צריך לנגן פלוזלט כמה שזה גורם להיראות מעוותים(-אגב הגעתי למסקנה שזה גורם לנגינה של ניבלאים להראות מעווטת לאללה...)
אבל יש דברים שאפשר לשחק איתם קצת(-המורה שלי תתלה אותי אם היא תקרא את זה...) או שלפחות אני מרשה לעצמי לשחק איתם קצת... למשל לשחרר ידיים או להעיף אותם לאחורה- את זה בטח רק שרי תבין...
זה דבר שעבדתי עליו ממש קשה במחצית האחרונה... זה סיוט!!
איך אפשר לגרום לכל התנועות האלה להראות טבעיות כי אצלי הן תמיד נראות כ"כ מאולצות...?
אגב היה לי ריב על זה עם גיתית.. אני פשוט לא מסוגלת לנגן שזה נראה מאולץ..
אז זה כבר לא כ"כ נראה מאולץ כמו בהתחלה אבל זה עדיין נראה מאולץ!!!
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל MSN Messenger
עידו
משתמש על
משתמש על


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 12:42:33
הודעות: 1054
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: 20/07/2004 ב- 14:28:08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

זה נכון... תראי זה צריך לבוא טבעי אך מדוד מאוד
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
sariela
משתמש באימונים
משתמש באימונים


הצטרף בתאריך: 18/06/2004 ב- 18:19:45
הודעות: 175
מיקום: תל-אביב

הודעהנשלח: 20/07/2004 ב- 19:55:14    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

מור הסבירי את דברייך...

למה את מתכוונת מאולץ? לי לדוגמא קורה שיד שמאל כאילו "עפה" לי - ז"א אחרי שאני מנגנת איזה משהו אז אני מעיפה אותה כזה, בערך כמו שפסנתרנים מרימים את הידים שלהם וזה נותן תחושה כאילו של שיחרור, אבל בעצם לא עושה כלום (לא בפסנתר ובטח שלא בנבל)
וזה הרגל ממש ממש לא טוב שאני עובדת עליו כדי לשנות אותו, כי אח"כ מבזבזים זמן בלהעביר את היד ממקום למקום.
קיצור - בהתחלה זה באמת קשה כי את כל הזמן צריכה לזכור להזיז את היד ולא "לרחף" אבל אח"כ מתרגלים, ז"א זו הטכניקה של הנגינה וזה יכול להיות לפעמים באמת מאולץ אבל מה לעשות, ככה מנגנים גם אם זה יכול לעצבן (כמו פלזולטים ביד ימין...) מבולבל
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל
מור
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 11:32:26
הודעות: 1524
מיקום: מבשרת ציון

הודעהנשלח: 20/07/2004 ב- 20:00:09    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אוקיי הסבר:
שעובדים על צליל גדול אז צריך "להעיף" את היד... הבעיה היא איך לגרום לזה להראות טבעי ולא מאולץ.... במיוחד למרחקים שגיתית דורשת.. שהם קצת לא אנושיים
ז"א פה בניגוד לפלוזלטים... אפשר להעיף את היד רחוק במיוחד או פחות רחוק.. אין איזה מרחק מקסימלי שחובה להגיע אליו.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל MSN Messenger
sariela
משתמש באימונים
משתמש באימונים


הצטרף בתאריך: 18/06/2004 ב- 18:19:45
הודעות: 175
מיקום: תל-אביב

הודעהנשלח: 20/07/2004 ב- 20:12:25    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אצלי זה ההפך לגמרי, העיקרון הכי חשוב של המורה שלי זה "קמצנות" - ככה אני קוראת לזה, העיקרון דוגל בזה שהנגן צריך לקמץ במקומות שהידים צריכות ללכת אליהם כשלא מנגנים או בהעברה בין מקום למקום בנבל, שכמו שאת יודעת הוא דיי גדול ויש רק שתי ידיים!!!
ההיגיון שעומד מאחורי העיקרון - אם תתרגלי (הדברים מובאים בלשון נקבה אך מתכוונים ללשון זכר ונקבה כאחד, בעצם רק נקבה...) להעיף את הידים לכל מקום אז יהיה קשה להשתלט עליהם כשתצטרכי לנגן משהו מהיר, והידיים יעופו לכל מקום ,וההעפה הזאת גוזלת זמן (וכידוע - זמן זה כסף...) שלפעמים הוא חשוב מאוד כשצריך לקפוץ ממקום למקום. מה שיקרה בסוף הוא שתלכי לאיבוד, תתבלבלי בתוים, תבזבזי זמן ויהיה קשה מאוד אח"כ להתרגל לשיטת הקצמנות.

בכל מקרה אם רוצים לתת תחושה של צליל גדול, צריך לעשות את זה כשמחפשים באיזה דרך הוא נשמע הכי גדול, תוך כדי ניסוי וטעייה ולא בגלל שיש איזה חוק שמכתיב שצריך להעיף את הידיים, לדעתי את צריכה לשאול אותה מה ההגיון שעומד מאחורי הדבר הזה. ביחוד אם את לא מסתדרת עם זה בכלל...
אגב המורה שלי לא נגד להעיף ידיים, היא אומרת שאם זה משחרר אותי ונוח לי אז סבבה, אבל היא אומרת שצריך קודם לפרוט, לעזוב את היד ליד המיתרים ורק אח"כ להעיף אותן לאן שרוצים.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל
מור
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 11:32:26
הודעות: 1524
מיקום: מבשרת ציון

הודעהנשלח: 20/07/2004 ב- 20:22:05    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אוקיי אז עניין שחרור הידיים שלי נובע משתי סיבות:
א- היו לי בעיות ידיים די רציניות שנה שעברה והמורה שלי היסטרית..
ב- אין לי צליל גדול.. וללא ספק אם משחררים את הידיים אז זה מגדיל את הצליל.. בצורה די משמעותית...
בעניין מהירות.. כן זה נכון שזה די בעייתי שצריך להעיף את הידיים מהר אבל בדר"כ שמנגנים משהו מהיר לא מעיפים את הידיים....או מעיפים פחות...
אוי ובהפסקות זה בכלל מזעזע אני אף פעם לא יודעת מה לעשות עם הידיים הכי נח לשים אותן על תיבת התהודה.. צוחק
מניסיון אני יודעת שאם אני מעיפה את הידיים יש לי צליל יותר גדול... ואצלי זה משמעתי כי הצליל שלי ממש מסכן..
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל MSN Messenger
הצג הודעות קודמות:   
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> כלי פריטה כל הזמנים הם שעון ישראל (GMT + שעתיים)
עמוד 1 מתוך 1

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Powered by phpBBHeb © 2002 phpBBHeb