עמוד ראשי הקונסרבטוריון הוירטואלי
The Virtual Conservatory
 
 ביתבית   שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   StatisticsStatistics   הרשמההרשמה 
 כרטיס אישיכרטיס אישי   התחבר כדי לבדוק מסרים אישייםהתחבר כדי לבדוק מסרים אישיים   התחברהתחבר 

פיתוח שמיעה או לימודים תיאורטיים?

 
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> תיאוריה במוסיקה
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
holst
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03
הודעות: 2869
מיקום: המבורג

הודעהנשלח: 05/12/2004 ב- 20:30:42    כותרת הודעה: פיתוח שמיעה או לימודים תיאורטיים? תגובה עם ציטוט

החלטתי לוותר סופית (כנראה) על לימודים באקדמיה למוסיקה... המניעים הם שונים, ויכול להיות שהם עוד ישתנו, אך כרגע זהו המצב.

כדי להשלים את מסגרת הלימודים המוסיקלית שלי אני צריך מורה פרטי\ת, ואני צריך להכריע בשאלה על מה לעבוד ולהשקיע יותר:

בפיתוח שמיעה רעיון סימן שאלה
או בהרמוניה\קונטרפונקט\ניתוח רעיון סימן שאלה

האפשרות להשקיע במידה שווה כרגע לא אפשרית, ואני מעדיף לא לפרט כאן למה...
אשמח לשמוע את תגובתכם (וגם לפתח דיון על למה כן\לא לכל דבר).
קורץ
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
טל כץ
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך: 09/07/2004 ב- 23:33:57
הודעות: 1272
מיקום: גבעתיים

הודעהנשלח: 06/12/2004 ב- 12:57:44    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

הכל תלוי במטרה ובשאיפה.
אם תוכל להרחיב לנו קצת לאן הכיוון שלך נוכל אולי יותר לעזור.

_________________
You are what you practice
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
holst
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03
הודעות: 2869
מיקום: המבורג

הודעהנשלח: 06/12/2004 ב- 20:26:59    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

ובכן, המטרה שלי היא להיות נגן (ברמה כמה שיותר גבוהה). בתזמורת, באנסמבל, כסולן, אבל זה לא נתון יותר מדיי לתחזית כרגע. יש לי שמיעה דיי טובה (בלי להשוויץ) ועקרונית אני יכול לעבוד עליה בעצמי, אבל אני לא חושב שזה יספיק. מצד שני, הלימודים התיאורטיים שלי מתסכמים בהרמוניה קלאסית ב-4 קולות... אין קונטרפונקט, אין הרמוניה רב קולית או מודאלית...
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
עוגי
משתמש עם עתיד
משתמש עם עתיד


הצטרף בתאריך: 10/04/2004 ב- 04:13:19
הודעות: 439

הודעהנשלח: 08/12/2004 ב- 16:32:54    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אבל למה או-או?

אני חושב שהכי כדאי זה לעבוד על שני הנושאים המקביל, כי שניהם חשובים מאוד.
ובקשר לזה מומלץ ליצור קשר עם בת-שבע רובינשטיין, כי היא אולי המורה הכי טובה בירושלים, לפי מה ששמעתי.

אם אתה צריך מספר, שלח לי מסר אישי.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל MSN Messenger
well-tempered
משתמש מתקדם
משתמש מתקדם


הצטרף בתאריך: 30/05/2004 ב- 21:57:30
הודעות: 649

הודעהנשלח: 08/12/2004 ב- 23:42:29    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אם אינני טועה, עידן כבר חיפש שותף ללימודים אצל בת שבע על דפי אתר זה.
_________________
"Ford, you are turning into a penguin. Stop it"
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
holst
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03
הודעות: 2869
מיקום: המבורג

הודעהנשלח: 08/12/2004 ב- 23:53:17    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

עוגי, יש סיבה שבגללה אני לא יכול להתמקד השני המקצועות... אני לא רוצה לכתוב על זה כאן.
ויש לי את המספר שלה, אבל תודה בכל זאת.

ולביא,
כן, חיפשתי מישהו, אבל לאחר התייעצות עם אחד התלמידים שלה החלטתי שבמקרה שלי עדיף לקחת שיעורים פרטיים. בפיתוח שמיעה אמנם אפשר לעבוד בזוג, אבל בכל השאר זה פשוט לא יעיל.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
הצג הודעות קודמות:   
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> תיאוריה במוסיקה כל הזמנים הם שעון ישראל (GMT + שעתיים)
עמוד 1 מתוך 1

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Powered by phpBBHeb © 2002 phpBBHeb