צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא |
מחבר |
הודעה |
Chuka מנהל
הצטרף בתאריך: 04/01/2005 ב- 15:08:15 הודעות: 180
|
נשלח: 16/04/2005 ב- 08:16:28 כותרת הודעה: ווקאליסטים - הושיעו! |
|
|
המקהלה שלי נוסעת לתחרות באוסטריה ביולי. כחלק מיצירות החובה שאנחנו מכינים לתחרות ישנה יצירה של מלחין מקומי, וולפראם ואגנר שמו (any relation?)
היצירה עוסקת בדימויים של ים וגלים וכל שלושת הקולות הנמוכים שרים מעין מקטעים קצרים עולים ויורדים לפרקים, (מונח מקצועי מישהו? ) שאמורים לדמות עליה ונסיגה של גלים.
היצירה הזאת קשה בגלל הקצב המתוסבך, אך בעיקר בגלל הרגיסטר.
האלט שר מקטעים ברגיסטר נמוך יחסית (בערך פה עד סול נמוך רוב הזמן) . בנוסף, התנועה הנהגית היא "ah" שזו תנועה שלא מקלה על הפקת הצליל.
בתור מצו סופרן המיקום הזה הוא לא אידיאלי בשבילי, ואני מוצאת את עצמי מפעילה הרבה מאמץ על הגרון וממש סובלת מכל העניין. טרם התייעצתי עם המורה שלי בנושא, אבל אני משתדלת להפעיל כמה שיותר צ'סט, ולהשאר בפוזיציה גבוהה כדי לא להחליק לטון דיבורי.
מישהו נתקל במצב הזה בעבר? איך התמודדתם?
אשמח לקבל עצות
נועה. |
|
חזור למעלה |
|
|
פיצי משתמש עם עתיד
הצטרף בתאריך: 12/04/2004 ב- 15:00:53 הודעות: 268 מיקום: בכל מקום בכל שעה
|
נשלח: 16/04/2005 ב- 09:16:51 כותרת הודעה: |
|
|
העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך היא לרדת לקול דיבור מלא. זה יחסוך ממך מאמץ שווא ועייפות ונזק. ושיגיד המנצח מה שהוא רוצה. |
|
חזור למעלה |
|
|
Chuka מנהל
הצטרף בתאריך: 04/01/2005 ב- 15:08:15 הודעות: 180
|
נשלח: 16/04/2005 ב- 18:25:08 כותרת הודעה: |
|
|
אז זהו, שגם עם זה יש לי בעייה כי ברגע שהרגיסטר מתחלף לאמצעי המעבר עצמו נהיה יותר קשה... אם כבר הייתי בפוזיציה גבוהה קודם יותר קל לי אח"כ בגבוהים יותר.
אבל לא נראה לי באמת שיש לי שיש ברירה אחרת מקול דיבורי, כל יצירה שתבוא אחרי זאת בכל מקרה לא תלך לי באותה קלות, הגרון כבר ילך לכל ההופעה... |
|
חזור למעלה |
|
|
|