צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא |
מחבר |
הודעה |
מור מנהל אתר
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 11:32:26 הודעות: 1524 מיקום: מבשרת ציון
|
נשלח: 20/05/2006 ב- 11:47:03 כותרת הודעה: הגברה |
|
|
היי, סתם תהיתי אם למישהו מכם יש מושג איפה הכי טוב למקם את ההגברה ביחס לנבל? כי אני לא מבינה בזה כלום(אגב אני מדברת על הנבל הגדול אז בלי רעיונות יצירתיים של מלמטה או דברים כאלה...) |
|
חזור למעלה |
|
|
מדהימאיה פותר חידון המלחין השבועי
הצטרף בתאריך: 13/12/2004 ב- 11:23:56 הודעות: 409
|
|
חזור למעלה |
|
|
מור מנהל אתר
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 11:32:26 הודעות: 1524 מיקום: מבשרת ציון
|
נשלח: 20/05/2006 ב- 16:56:11 כותרת הודעה: |
|
|
אבל עם מיקרופון נורמאלי? שלא ממש נכנס לחורים של התיבת תהודה |
|
חזור למעלה |
|
|
guysoft מנהל אתר
הצטרף בתאריך: 03/09/2004 ב- 15:14:35 הודעות: 1173 מיקום: ירושלים
|
נשלח: 20/05/2006 ב- 20:00:20 כותרת הודעה: |
|
|
מנסיון שלי הדרך היא יצירתיות... מה שנשמע טוב
אני אפנה את זה לחבר שלי שמתעשק בסאונד _________________ 42 |
|
חזור למעלה |
|
|
מדהימאיה פותר חידון המלחין השבועי
הצטרף בתאריך: 13/12/2004 ב- 11:23:56 הודעות: 409
|
נשלח: 20/05/2006 ב- 21:45:26 כותרת הודעה: |
|
|
גם עם מיקרופון נורמלי הוא צריך להיות מכוון לפתחים שבתמונה. |
|
חזור למעלה |
|
|
well-tempered משתמש מתקדם
הצטרף בתאריך: 30/05/2004 ב- 21:57:30 הודעות: 649
|
נשלח: 20/05/2006 ב- 22:15:38 כותרת הודעה: |
|
|
אולי תשאלי את הראל, שהיה אצלך בל"ג בעומר, אני חושב שהוא מתעסק בסאונד, לא? |
|
חזור למעלה |
|
|
מור מנהל אתר
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 11:32:26 הודעות: 1524 מיקום: מבשרת ציון
|
נשלח: 21/05/2006 ב- 10:18:25 כותרת הודעה: |
|
|
אוי נכון הראל זה רעיון טוב לא חשבתי על זה.. חוץ מזה, לכוון את המקרופון שהוא בגודל נורמאלי הופך להיות די מסובך ברגע שיש בן אדם מאחורי הנבל(מינסיון ישמעו הרבה בומים כי המקרופון יתקע בתיבת תהודה..).. אבל נראה.. אולי זה יעבוד |
|
חזור למעלה |
|
|
Mikisoft משתמש מתחיל
הצטרף בתאריך: 29/06/2005 ב- 18:12:11 הודעות: 5
|
נשלח: 30/05/2006 ב- 18:38:18 כותרת הודעה: |
|
|
היי
מנסיון שלי לכלי גדול פיזית יש סאונד מורכב ברמת הטקסטורה ולכן שום מיקרופון אחד יוכל לקלוט את כל ההרמוניות שנובעות מהכלי (בייחוד נבל) ולכן אני ממליץ להתנסות ב3 מיקרופונים בו זמנית כל אחד במיקום שונה
לצורך העניין מיקרופון דינמי לפיר של תיבת התהודה.
קונדנסור או דינמי איך שאוהבים מלמטה מול המיתרים כ20-40 ס"מ מהכלי.
וקונדנסור מלמעלה (עם סטנד) כ 30-45 ס"מ מהכלי.
בעקרון צריך גם לעשות בלנס (לכוון) את היחסיות בניהן (ואם כבר אז צריך גם אפקטים לתקן ולכוון)
סתם לידע בדרך כלל הסאונד בעל הנפח והעומק יוצא מהפיר של תיבת התהודה אך לוקה בכל ההרמוניות הגבוהות ולכן נשמע עמום ולא חי
ומהמיתרים עצמן יוצא הסאונד הבהיר והברור עם כל הניואנסים הקטנים (והמגניבים) אבל לוקה בעומק ובחום לסאונד אז צריך למצוא את העמק השווה בהקלטות... זה לא פשוט אבל זה נהפך לכיף בפני עצמו
אני מקווה שזה עזר... |
|
חזור למעלה |
|
|
מור מנהל אתר
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 11:32:26 הודעות: 1524 מיקום: מבשרת ציון
|
נשלח: 30/05/2006 ב- 18:53:44 כותרת הודעה: |
|
|
עזר גם עזר וגם גרם לי לשמוח שאולי עשיתי משהו נכון... בסוף באמת השתמשתי ב3 אבל זה יצא עדיין קצת בעיתי: אחד מלמטה(בחור של התיבת תהודה) ועוד שניים אחד מכל צד. |
|
חזור למעלה |
|
|
|