עמוד ראשי הקונסרבטוריון הוירטואלי
The Virtual Conservatory
 
 ביתבית   שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   StatisticsStatistics   הרשמההרשמה 
 כרטיס אישיכרטיס אישי   התחבר כדי לבדוק מסרים אישייםהתחבר כדי לבדוק מסרים אישיים   התחברהתחבר 

כנס התאגדות של שכבת המוסיקאים הצעירה. נושא חשוב! כולם לקרוא!
עבור לעמוד הקודם  1, 2
 
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> תחרויות, הופעות מבחנים וכנסים
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
holst
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03
הודעות: 2869
מיקום: המבורג

הודעהנשלח: 22/02/2007 ב- 20:24:13    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אתה צודק יחיאל, זה סעיף חשוב, שכחתי אותו. אין ספק שבתור סוג של "שכירים", צריכים לקבל תנאי עבודה עפ"י החוק, בלי קשר להתחשבות במצוקה שאולי יש לתזמורת בענייני תשלום.

אני חושב שזה לא צודק להתלונן ולבקש עוד, פשוט מאוד. מקורות המימון דלים, והשכר לפי שעה הוא ממוצע+ במשק הישראלי. אל תשכחו שרק לפני 3-4 שנים אחת התזמורות היותר חזקות (יחסית) נקלעה למשבר כלכלי וכמעט שהתפרקה.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
דרו
משתמש באימונים
משתמש באימונים


הצטרף בתאריך: 21/02/2005 ב- 12:47:28
הודעות: 169
מיקום: רמת גן

הודעהנשלח: 23/02/2007 ב- 01:04:26    כותרת הודעה: יש כבר איגוד כזה תגובה עם ציטוט

קוראים לו עילם.
תצטרפו כולכם...יש כללים של שכר מינימום, של מועדי תשלום...
אבל האם באמת תותרו על קונצרט שמענין אתכם אם לא יעמדו בתנאים?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל בקר באתר הבית של המשתמש
ShieClarinet
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 28/02/2007 ב- 07:27:16
הודעות: 3

הודעהנשלח: 28/02/2007 ב- 07:45:04    כותרת הודעה: עוד נקודות למחשבה תגובה עם ציטוט

שלום למתדיינים ולמתדיינות,

כמה נקודות לאור הדיון המעניין שעלה כאן:
ראשית, דומני כי הדיון סביב השכר ואפשרויות התעסוקה בתזמורות נסובו עד כה על זוית הראייה הסטודנטיאלית. אין ספק, עבור סטודנטים רבים מציעות התזמורות הקטנות הזדמנויות לכאורה שאותן לא מצליחות תזמורות האקדמיה לספק, ואפילו הסכום המיתי 150 ש"ח לחזרה ו-200 ש"ח לקונצרט נשמע מתגמל מאד (אם כי החישוב שמציג אותו כ-50 ש"ח לשעה הוא שגוי - אף מלצר לא מתאמן שעות בהגשת קפה לפני משמרת...). אבל, לא נהיה סטודנטים לנצח, ואת הדיון על תנאי התעסוקה יש לראות בקונטקסט רחב יותר. הסכמתנו לעבוד בתנאים מפוקפקים אלו משפיעה כל [b]כל השוק[/b]. החל בתזמורות הקטנות והחלשות, וכלה בפילהרמונית. ככל שרצפת השכר הסטודנטיאלית נמוכה יותר, כך מדרגת השכר הבאה יורדת בהתאמה, וכן הלאה. כל התזמורות מנסות לחסוך כל העת, ואנו מרשים פגיעה מוגזמת בנו (דהיום ובעתיד). אין מאגר אינסופי של נגנים, ויש די והותר כאלו (עם משפחה) שנאלצים לעבוד בסכומים ה"סטודנטיאליים", כי אחרת פשוט יבוא סטודנט חפץ נסיון ויגזול להם את הפרנסה.

שנית, אין ספק כי נושא המוסיקה בארץ, בחינוך ובאולמות הקונצרטים הוא נושא מורכב, הדורש מאבק ציבורי רציני על הקצבה וחינוך. עצם התביעה לתקצוב ציבורי אינה טריוויאלית (אף כי מוצדקת לחלוטין לדעתי) והיא דורשת שילוב כוחות מתמיד אם באמת רוצים להשיג משהו. איזה גוף אתם מכירים בו נגנים שותפים במאבק כזה? (אין!)

ולשורה התחתונה לעת עתה - התאגדות היא המעשה הנכון גם בהקשר השכר וגם בהקשר המאבק הציבורי הרחב יותר. אין בכוונת אף אחד להשבית תזמורות מסכנות ולהביא לסגירתן (אגב, הטענה כי יש "יותר מדי תזמורות" היא לא בהכרח נכונה - אפשר לקרוא לדוגמא את "דו"ח ברכה" על מדיניות תרבות בישראל בהוצאת מכון ון-ליר העוסק בנושאים אלו כדי לקבל מושגים יותר מדוייקים). לב העניין הוא מו"מ קיבוצי על תנאי העסקה, בהתחשב כמובן במצב התזמורות. איגוד שיצליח לפעול ולהיאבק כראוי על תנאי תעסוקה הולמים, יוכל, ברצון חבריו, גם להיות גורם משמעותי בכל מאבק/דיון ציבורי על עתיד המוסיקה בארץ. אך בלי איגוד כזה - נצא קירחים מכאן ומכאן.

נשתמע.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
דרו
משתמש באימונים
משתמש באימונים


הצטרף בתאריך: 21/02/2005 ב- 12:47:28
הודעות: 169
מיקום: רמת גן

הודעהנשלח: 28/02/2007 ב- 07:53:43    כותרת הודעה: יש איגוד כזה...תצטרפו אליו תגובה עם ציטוט

עילם- איגוד למבצעים.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל בקר באתר הבית של המשתמש
Dombi
מנהל ראשי
מנהל ראשי


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 15:42:43
הודעות: 2414
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: 28/02/2007 ב- 21:54:24    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

איך משיגים את עילם (רותם?) ?
יש לו כתובת אינטרנט? מייל? טלפון? משהו?

_________________
Wunderlicher Alter, soll ich mit dir geh’n?
Willst zu meinen Liedern deine Leier dreh’n?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל MSN Messenger
מדהימאיה
פותר חידון המלחין השבועי
פותר חידון המלחין השבועי


הצטרף בתאריך: 13/12/2004 ב- 11:23:56
הודעות: 409

הודעהנשלח: 28/02/2007 ב- 22:14:54    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

למיטב הבנתי עילם עוסק בתשלום למבצעים על שידור של נגינתם ברדיו, טלויזיה וכו'. כלומר זכויות על הקלטות.

איגוד המוסיקאים עוסק בכלל הזכויות, כולל אלו של נגנים.
אבל... בהצטרפות לאיגוד אתם מתחייבים לעבוד רק עפ"י חוקי האיגוד ומאשרים שניתן יהיה להעמידכם לדין בבית הדין של האיגוד אם לא תעשו כן.

כלומר, לא תוכלו לנגן אף חלטורה ב150 -200 ש"ח. האם תוכלו לחיות עם זה?

אגב, את האיגוד ועילם אפשר למצוא אתר של אמ"י.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
holst
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03
הודעות: 2869
מיקום: המבורג

הודעהנשלח: 28/02/2007 ב- 23:18:48    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

שלום שי,

אני אשמח אם תוכל להפנות אותי לדו"ח ברכה כדי לאוכל לקרוא אותו בעצמי...

ועוד כמה דברים: כמובן שמלצר לא מתאמן על הגשת קפה. לכן הוא במקרה הטוב מקבל שכר מינימום. גם כשאני עובד בספריה אני לא מקבל יותר משכר מינימום, כי זו עבודה ללא הכרשה מקצועית כמעט.

אם לאיגוד הנגנים יהיה כוח, הוא יוכל בהחלט לכפות על התזמורות מדרגות שכר. סטודנטים ונגנים שיש להם פחות ניסיון ויכולת מנגנים מנוסים יותר מין הסתם יקבלו שכר נמוך יותר.
גם לא התייחסת לטענותיי לגבי הכסף שכביכול נעשה על-גבי הפרילנסרים. אלפי השקלים האלה חייבים להגיע לאנשהו.

מקווה להמשיך לכתוב כאן מחר...
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
ShieClarinet
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 28/02/2007 ב- 07:27:16
הודעות: 3

הודעהנשלח: 01/03/2007 ב- 20:39:21    כותרת הודעה: נמשיכה תגובה עם ציטוט

דו"ח ברכה:
בספריה הלאומית: 2=99 A 4708
בהר הצופים בספריית חברה/רוח: DS 113 K37
באוניברסיטת תל-אביב: (5694)701.19 כ"ץ בספריית סוראסקי
(סליחה על המטרופוליטניוצנטריות)

לנקודות שהעלית:
לגבי מלצרים וספרנים - איגוד הוא לא המצאה שאמורה להתמקד במוסיקאים דווקא. למרבה הצער יש בארץ מאות אלפי עובדים בחברות כח אדם, וככלל, תנאי התעסוקה נפגעים כל הזמן, בכל המגזרים. יש מספיק ספרנים עם המון הכשרה מקצועית ונסיון שממשיכים לקבל עשרים שקלים לשעה עד יום פיטוריהם השרירותי ללא פיצויים...
כולנו באותה סירה, המאבק שלנו הוא מאבק מקביל לכל מאבק של איגוד מקצועי.
(או אם נדייק כרגע, של כל קבוצה שמנסה אולי להתאגד ונתקלת בחומות שונות ומשונות, שחלקן נמצאות למרבה הצער בראשם של מי שאמורים להיות שותפים למאבק).

אמנם, יש מנהלי תזמורות הגונים, ויש כאלו שלא. עם אלו כגם עם אלו יש לנהל מו"מ. במקומות בהם יש שחיתות אמיתית - ויש כאלו - חלק מתפקידו הציבורי של איגוד הוא מאבק בהם.

לגבי ההתמקדות בנשפנים - בחרנו בשלב זה להתמקד דווקא בנשפנים, ובעצם בכל סקציית נשיפה בנפרד, כי אנו מאמינים שיהיה קל יותר להצליח בסקציית נשיפה כלשהי - יש פחות נגנים (ואני לא מתכוון להתייחס לשום אבחנה אתנית ברצינות) - ומאפייני השוק מאפשרים לנו צבירת עוצמה יחסית בקלות. כמובן, השאיפה היא לבנות מודל של מאבק מוצלח, ולהמשיך ולשכפלו בכל הסקציות, ובכל הכלים.

אי שם ראיתי כי טענת נגד הדרישה להעניק קביעות לפרילאנסים, אך דרישה כזו לא הועלתה מעולם. צורת ההעסקה כפרילאנסים היא נפרדת, אך יש לשמור על תנאים הולמים גם בה.

ולשאלת "האם תוכלו לחיות בלי חלטורות של 150-200" - נכון, זה נחמד, ולפעמים מועיל לנו כסטודנטים לעבוד בסכומים שנראים לנו סבירים. אך יש לזכור - יש נגנים אחרים (וגם כאלו מהשורה הראשונה בארץ) - שנאלצים לעבוד בסכומים נמוכים יותר ויותר (ואצלם לא מדובר בהרחבת המתלחה, אלא בפרנסה בסיסית) בגלל שאנו שוברים את השוק פעם אחר פעם. אם כולנו נתאגד, ונקבע במו"מ קיבוצי רמות שכר מתקבלות על הדעת - גם אף אחד מאיתנו לא יצטרך לוותר בסופו של דבר, כי פשוט לא יהיו יותר חלטורות כאלו. הן יהיו רק כל עוד העולם שלנו כצעירים ימשיך להיות ברדיוס של 20 ס"מ, נמשיך לוותר מראש על כל מאבק, על כל נסיון לשיפור - ונכנע מראש לתכתיבים ואינטרסים שזרים לנו לחלוטין.

המשך דיון פורה,
שי.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
EmmanuelOboe
משתמש עם עתיד
משתמש עם עתיד


הצטרף בתאריך: 14/04/2004 ב- 23:35:13
הודעות: 286
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: 05/03/2007 ב- 00:18:00    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

שלום לכולם

אני רואה שהייתי טיפש שלא חזרתי לבדוק את התגובות שלכם אחרי ששמתי את ההודעה, ועל כן אגיב במרוכז לכל מיני הערות.

התגובה הראשית והראשונה שלי היא זו: את כל הטיעונים שלכם הייתי שמח אם הייתם באים למפגש להעלות אותם. זאת המטרה של המפגשים הללו - דיון. גם לשמוע מה יש לצד השני להגיד.
אני גם רוצה לאמר שבהרבה מהדעות שאתם מציגים, אתם מניחים שאתם יודעים את מצבה הכלכלי של התזמורת, מאיפה היא מקבלת מימונים ואיך היא מנוהלת. הסיבה שאנחנו מנסים לחבור לאיגוד המוסיקאים, זה ששם באמת יש מי שיודע את כל זה, אנשים שעובדים עם מנהלי התזמורות האלה כבר למעלה מ20 שנה ויש להם על מה להתבסס. שלא לדבר על זה שיושב ראש האיגוד הוא עו"ד, אז גם בחוק וחקיקה הוא מבין. שוב, הייתי שמח אם הייתם מתענינים בלשמוע מה יש לנו להגיד במקום ישר לאמר "בעע אין סיכוי אתם עושים שטות". בסך הכל, היוזמה היא למען כולנו. אם אתם חושבים שהיא לא מעוצבת נכון והיא תפגע בנו - תבואו להציג את העמדה שלכם. מי יודע - אולי הרעיון שלכם הוא זה שייעצב את המהפכה?

ועכשיו לתגובות לפי הסדר:
לגבי תקציבים ומדינה:

1. נכון, אולי חקיקה היא אופציה. ויכול להיות שזה משהו שיעלה דרך האיגוד. כדי להשפיע על חקיקה, צריך שיהיה מישהו שידחף לזה. לדבר על זה בפורום שלכם באינטרנט לא יעזור. תתייצבו ותציעו.
מה שכן, עד עכשיו בדיונים שלנו לא ראינו לנכון להתחיל לנבוח דווקא על העץ הזה. העמדה האישית שלי בנושא כרגע היא שזה לא המאבק שלנו, אלא של גופי הביצוע שמבקשים את המימון. אם הקמראטה לא משלמים לי כי "עוד לא קיבלנו את המימון הממשלתי להשנה", אז הם צריכים ללמוד להתנהל בצורה יעילה יותר, ואם הם צריכים ללחוץ על מישהו כדי לקבל את הכסף הזה - זה העבודה שלהם. זה הג'וב שלהם. בגלל זה הם מנהלים את התזמורת. אני בסך הכל "הבורג הקטן" במשוואה, זה שחייבים לו משכורת.

הבעיה היא שכרגע, במקום להתרוצץ כדי להשיג את הכסף ולמצוא תורמים, מנהלי התזמורות יכולים פשוט לא לשלם, וגם להוריד את רצפת השכר. למה? כי הנגנים מאפשרים את זה. כי אנחנו, כן א-נ-ח-נ-ו מסכימים לכל תנאי שיציבו בפנינו. וכשעוד שנה מישהו יחליט להוריד את רצפת השכר ל100 שקל חזרה אף אחד לא יעשה שום דבר, והגלגל ימשיך להסתובב במורד המדרון.

אגב, יש גם תזמורות "קטנות" שנמצאות במצב כלכלי לא רע בכלל. תזמורת רעננה, שהיא זאת שממציאה את הטריקים המלוכלכים ביותר בענף וכבר הפכה ל"חברת כוח אדם להספקת נגנים" בערך, נמצאת במצב כלכלי די בריא. או תזמורת אשדוד, שבכלל שוקלת להתרחב ולהקים אופרה. אז תעשו טובה - את הספקולציות שלכם לגבי "המצב הכלכלי" תשמרו לעצמכם עד שתבדקו את זה. ועידן - תדבר עם יוסי ארנהיים... יש לו עמדות בנושא.

עידן: אתה מוזמן להציץ בפורום שלנו, יש קישור לאתר של משרד התרבות. שם תוכל למצוא דו"ח על חלוקת התקציבים לתזמורות השונות בארץ לשנת 2006. תהנה.

לגבי היותנו סטודנטים:

2. "באיזה מקום תקבל תשלום עבור עבודה סטודנטיאלית 50 ש"ח לשעה... זה באמת שכר הרבה יותר טוב ממה שמרוויחים רוב המלצרים למיניהם." . תגידו לי באיזה מקום "עבודה סטודנטיאלית" דורשת לפחות 8 שנות אימונים יומיומיים, שעות על גבי שעות, עבודה, הקדשה, כסף, כלים יקרים, שיעורים פרטיים.... תגידו לי החלקתם על השכל!!?? איך אתם בכלל משוים מלצרים ונגינה מקצועית בתזמורת?
ולפני שתקפצו ותגידו שהאיכות של מה שהסטודנטים מספקים היא לא כמו איכות של מקצוען - זה לא נכון. כישרון לא נמדד לפי מעמד. יכול להיות נגן מצוין שרק סיים תזמורת צה"ל והוא כבר ברמה בינלאומית, ויכול להיות נגן שעובד כבר 30 שנה בפילהרמונית והוא ברמה הרבה הרבה יותר נמוכה. זה לא קשור. לרוב, דווקא הסטודנטים מספקים נגינה איכותית, מכל מיני סיבות שאני חושב שאתם חכמים מספיק להבין לבד.

זוהי לא עבודה סטודנטיאלית - זהו מקצוע. לחיים. תכניסו את זה טוב טוב לראש. ותאמינו לי שאולי היום 50 שקל לשעה זה נראה הרבה, אבל כשיהיו לכם שני ילדים כלב אוטו ומשכנתא, זה יראה לכם ממש עצוב. זה ימרר לכם את החיים. זה יוציא לכם את כל הרוח מהמפרשים. תסתכלו על נגנים קבועים בתזמורות היום שמקבלים גרושים... איפה האור בפנים שלהם? איפה הניצוץ, האהבה למוסיקה שגרמה להם להתחיל הכל?

לגבי קהל:

3. נכון, נדמה שאין הרבה קהל ושכולם זקנים. בכל מקרה, רק שתדעו, רוב התקציב של תזמורות לא בא ממכירת כרטיסים לסדרות. נכון, שמעתם אותי נכון. רוב הכסף של תזמורות בא מהממשלה ומתורמים שהם הולכים ואוספים ברחבי העולם. התזמורות שעושות את זה יותר טוב מצליחות יותר, ואלה שלא - אין כסף. מוסיקה ותרבות בכלל הם עסק שרץ על תרומות, וזה ככה כבר כמה מאות שנים. מוסיקה קלאסית היא לא עסק רווחי (אלא אם כן מדובר במופע של ריטה עם הפילהרמונית או מחזמר של שיקגו...)

חשוב לנסות להגדיל את הקהל שלנו וליצור התעניינות אצל הצעירים. כבר מדברים על זה מלא זמן. מצד שני אני מתחיל לשאול את עצמי אם אי פעם בכלל בני 20 הלכו לקונצרט כבילוי מגניב, ומשום מה נראה לי שלא. שוב, זו עמדה אישית שלי בלבד. אבל כל דור צעירים הופך לזקן בשלב כלשהו... ומה לעשות, התעניינות במוסיקה קלאסית (וגם התבוננות פנימה) הם דברים שבני אדם נוטים לעשות אחרי שהם מגיעים לפנסיה, כשפתאום הם לוקחים את הזמן לנשום ולחשוב קצת על החיים, אחרי המירוץ. גם יש להם זמן ללכת לקונצרטים בשלב הזה, וללכת לדוג, או לטוס לנופש 50 שנות נישואים בהוואי... getting my point?
אולי קונצרטים זה קטע של זקנים, ואין לנו מה לדאוג מזה, כי זקנים מתים, אבל גם צעירים מזדקנים. עובדה שעדיין יש זקנים שהולכים לקונצרטים, למרות שעברו עשרות שנים מאז הפעם הראשונה שאמרו "הממ.... אין פה צעירים, זה מדאיג".

ולגבי כלי קשת:

4. כמובן שאין לנו שום דבר נגד נגני כלי קשת. אני מאוד מאוד רוצה שהם יהיו חלק מהעסק. א-ב-ל, החלטנו שאנחנו צריכים קודם להתגבש באופן חזק בתחום אחד סגור, ורק אז יהיה לנו יותר קל לצרף גם את כלי הקשת לעסק. אם כבר עכשיו נעשה את זה, רק נתפזר במאמצים שלנו להגיע לכולם, כי מה לעשות - יש הרבה יותר נגני כלי קשת, והם מוזמנים לתחום יותר רחב של חלטורות מאשר אנחנו. לעומת זאת, עולם הנשיפה הוא הרבה יותר מוגדר ומצומצם. אם נצליח להתאגד כל הנשיפה בארץ ונתחיל להראות שבאמת משהו קורה כאן, אולי נגני הקשת יחפשו אותנו ולא אנחנו אותם. בכל מקרה, אני מעודד את כולם, נשפנים ולא נשפנים להעלות את הנושא לדיון.


הייתי מתחיל להסביר למה באמת השינוי נחוץ, אבל נראה לי שכתבתי מספיק לפוסט אחד...


לילה טוב לכולם מחייך

_________________
Music is the soundtrack of our lives
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
holst
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03
הודעות: 2869
מיקום: המבורג

הודעהנשלח: 05/03/2007 ב- 08:50:22    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

לפני שאני ממשיך מכאן, על איזה פורום דיברת "עידן: אתה מוזמן להציץ בפורום שלנו, יש קישור לאתר של משרד התרבות"? אני רוצה לקרוא את הדו"ח בעצמי.

והארה כללית: מאז הקמת הפורום, יש נוהג שאנו משתדלים לאכוף בקפדנות, וזה דיבור מאופק ונאות. יש להמנע מ"אז תעשו טובה - את הספקולציות שלכם לגבי "המצב הכלכלי" תשמרו לעצמכם". אם תוכן הדברים אין לי בעיה... רק אם הניסוח.

חג שמח.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
holst
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03
הודעות: 2869
מיקום: המבורג

הודעהנשלח: 05/03/2007 ב- 09:06:26    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

טוב, אני חושב שמצאתי את הדו"חות המדוברים, מרתק.....
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
Dombi
מנהל ראשי
מנהל ראשי


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 15:42:43
הודעות: 2414
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: 05/03/2007 ב- 10:14:32    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אולי תתן את הכתובת?
ניסיתי להיכנס אליהם דרך אתר משרד התרבות,
לא ממש הולך, יש להם גרסאות של אקסל מאוד מוזרות...

_________________
Wunderlicher Alter, soll ich mit dir geh’n?
Willst zu meinen Liedern deine Leier dreh’n?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל MSN Messenger
EmmanuelOboe
משתמש עם עתיד
משתמש עם עתיד


הצטרף בתאריך: 14/04/2004 ב- 23:35:13
הודעות: 286
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: 05/03/2007 ב- 13:26:13    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

קודם כל סליחה אם חלק מהמילים נשמעות אולי תקיפות... גם השעה היתה מאוחרת, וגם כשקראתי את כל התגובות הרגשתי קצת תחת מתקפה. כי אף אחד לא שאל שאלות במטרה להתעניין, או לתת עצות. רק בן אדם אחד כתב שהוא תומך. כל השאר ישר התנפלו כדי להסביר לי למה אני לא צודק, ולמה מה שאני עושה הוא מטומטם ולא במקום. אז הרגשתי מותקף ואולי לא שמתי לב שהגבתי ככה. מתנצל אם מישהו נפגע.

לגבי הלינק לפירוט התקציבים :
http://www.most.gov.il/%E9%E7%E9%E3%E5%FA/culture/
מצד ימין "תקציבים ומבחני תמיכה", ואז "פירוט מוסדות וסכומי תמיכה...", לבחור "מוסיקה", והקישור השני הוא זה שמעניין אתכם.

והלינק לקומונה שלנו (שעוד לא ממש רצה, אבל זה אנשים בתהליכי הצטרפות):
http://communa.tapuz.co.il/ymu

_________________
Music is the soundtrack of our lives
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
holst
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03
הודעות: 2869
מיקום: המבורג

הודעהנשלח: 05/03/2007 ב- 14:39:49    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

זה בכלל אתר מעניין מאוד, מופיעים בו גם כל התקציבים המדוייקים שהתזמורות מקבלות (כלומר הפילהרמונית 30%, וכל השאר...).

זה בסדר עימנואל, גם אני מרגיש את ההרגשה הזו לפעמים, שאתה מאוד בטוח באמת שלך ומנסה להציג אותה בצורה המשכנעת ביותר, אבל לא תמיד אנשים קולטים. כל אחד והמאבקים שלו. בלכ מקרה, זה לא שאני מתנגד, אני הרי מסכים לחלק גדול מהסעיפים, אני פשוט חושב שיש סעיף או שניים שהם לא במקום, ולפי דעתי הם מאוד מהותיים ויכולה להיות להם השפעה מכרעת לכאן או לכאן. אגב, ההודעה הראשונה שלי היא בעיקר רווית עצות, לא השארתי את ההתנגדות שלי ללא הצעות משלי. אני חושב שמלכתחילה העצומה הזו הוצגה כדבר מוכתב מראש, ואת הסעיפים שבה כאילו הם נקבעו כבר קודם, וכל מה שצריך לעשות זה להראות נוכחות ואחדות גילדאית. אף אחד באמת לא רוצה להוריד את רצפת השכר ל-100 שקל לחזרה, או לגרום לתשלומים להגיע באיחור של חצי שנה, לבטל זכויות בסיסיות שמגיעות לנגנים כעובדים וכו'. וכמובן שאנחנו לא מלצרים (ולכן מרוויחים 300-400% ממה שהם מרוויחים).

אני בכל מקרה חושב (וגם מורי היקר יוסי ארנהיים חושב כמוני, ופועל הרבה בעניין) שהבעיה העיקרית היא בחינוך הדור הצעיר (אני עוד זוכר שכשאני הייתי ביסודי היו לנו שיעורי מוסיקה בכיתה א'-ב', ב-ג' בקושי, ואח"כ בכלל לא... בדיוק כשקיצצו את התקציבים), ובהפיכת המוסיקה לדבר שיקבל נתח תקציבי קצת יותר רציני (למי שקרא את הדו"ח, הפילהרמונית מקבלת 10 מליון שקלים, ולפחות 15-16 הרכבים ותזמורות אחרות מתחלקות ב-26 מליון הנותרים).

אז נכון, אני כרגע לא עושה כלום, וסתם יושב לי מול המחשב ומעלה את המחשבות שלי לכאן, ואף אחד לא מחויב להן. אז אני רק מקווה שאתם באמת יודעים מה שאתם עושים. כי יש כל כך מעט והמצב שברירי... ויהיה חבל אם משהו ישתבש.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
ShieClarinet
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 28/02/2007 ב- 07:27:16
הודעות: 3

הודעהנשלח: 05/03/2007 ב- 22:27:47    כותרת הודעה: עוד ועוד אנשים. תגובה עם ציטוט

אין במשחק הזה "אתם".
יש רק "אנחנו", וככל שיהיו יותר אנשים מעורבים, חושבים, ספקנים, מדברים, מתייעצים, הסיכוי להצלחה יגדל.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
SaxGod
משתמש עם עתיד
משתמש עם עתיד


הצטרף בתאריך: 06/09/2007 ב- 13:23:17
הודעות: 284
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: 09/12/2007 ב- 10:20:00    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

מה קרה בסוף עם היוזמה הזאת?
יש פגישות נוספות?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי MSN Messenger
הצג הודעות קודמות:   
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> תחרויות, הופעות מבחנים וכנסים כל הזמנים הם שעון ישראל (GMT + שעתיים)
עבור לעמוד הקודם  1, 2
עמוד 2 מתוך 2

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Powered by phpBBHeb © 2002 phpBBHeb