צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא |
מחבר |
הודעה |
מור מנהל אתר
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 11:32:26 הודעות: 1524 מיקום: מבשרת ציון
|
נשלח: 16/08/2004 ב- 12:18:09 כותרת הודעה: פדלים |
|
|
טוב מי שכבר מכיר אותי בטח יודע שאני דווקא נמנתי על חובבי הפדלים..
בגלל שאני לא ידועה בגלל הזכרון הנפלא שלי העביר את הפדלים היה דבר נפלא..
פשוט לא צריך לזכור כלום חוץ משמשתנה משהו וגם אז זה בדרך כלל לא כ"כ נורא..
אולי מצריך קצת עבודה אבל לא משהו רציני..
אבל... בזמן האחרון התאוריה שלי בוגדת בי..
הגעתי למצב אבוד..
כל צירה שהמורה שלי מביאה היא סיוטית יותר מבחינת פדלים.. אז.. הגעתי למצב ייאוש נוראי..
למה מלחינים לא יכלו לחשוב?!?!? למה להתעלל..?
בכל מקרה...
אם בא לכם תגיבו ..
והאמת אין לי מושג על מה אפשר להגיב בהודעה הזאת.. כם מה שאני יכולה להגיד זה שבזמן האחרון נהייה לי סיוט ללכת לשיעורים...
מי שלא הבין אני לא הולכת לשיעורים לעיתים קרובות והודעה זו נכתבה אחרי שלא היה לי שיעור חודשיים..
נראה לי שאני אקח לי עוד איזה חצי שנה הפסקה.. |
|
חזור למעלה |
|
|
איילתהשחר משתמש עם עתיד
הצטרף בתאריך: 08/08/2004 ב- 19:29:16 הודעות: 297 מיקום: ירושלים
|
נשלח: 16/08/2004 ב- 14:01:14 כותרת הודעה: |
|
|
המ... הדבר רק מראה על רמה גבוה עם אתגרים חדשים!
בהצלחה (למה הפרצוף של הסמיילי הזה נראה לי פשוט מרושע??? ) |
|
חזור למעלה |
|
|
מור מנהל אתר
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 11:32:26 הודעות: 1524 מיקום: מבשרת ציון
|
נשלח: 16/08/2004 ב- 20:29:50 כותרת הודעה: |
|
|
לא זה בידיוק העיניין.. זה לא איזה אתגר גדול מבחינה טכנית ז"א זה דורש עבודה אבל לא משהו רציני...
אבל הפדלים אין לי שמץ איך להתגבר עלים ושסוף סוף אני מצליחה אז יוצאים מלא זמזומים...
למישהו יש כלשהם טיפים... |
|
חזור למעלה |
|
|
sariela משתמש באימונים
הצטרף בתאריך: 18/06/2004 ב- 18:19:45 הודעות: 175 מיקום: תל-אביב
|
נשלח: 17/08/2004 ב- 16:30:10 כותרת הודעה: |
|
|
אין לי הרבה מה להגיד חוץ מזה שפדלים זה דבר שצריך לתרגל אותם בדיוק כמו את הנגינה - והכי טוב זה להתגרל מתי להעביר אותם, ז"א להעביר אותם בזמן מסוים ולהתרגל תמיד להעביר אותם באותו הזמן, רק זה יצור הרגלים טובים לגבי הפדלים,
ועוד משהו - מור, על תשפטי קושי בפדלים ביצירה חדשה כי לוקח זמן להתרגל - גם בתת מודע ולכן טייק איט איזי כמו שאומרים |
|
חזור למעלה |
|
|
|