עמוד ראשי הקונסרבטוריון הוירטואלי
The Virtual Conservatory

ביתבית   שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   StatisticsStatistics   הרשמההרשמה 
 כרטיס אישיכרטיס אישי   התחבר כדי לבדוק מסרים אישייםהתחבר כדי לבדוק מסרים אישיים   התחברהתחבר 

קטע לירי בהשפעת שעון החורף - על נבל עמודי הטלגרף (שנעלמו)

שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> כלי עץ
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
פיציקטו
משתמש באימונים
משתמש באימונים

הצטרף בתאריך: 23/06/2004 ב- 10:49:30
הודעות: 126
מיקום: רחובות

הודעהנשלח: 23/09/2004 ב- 08:53:04    כותרת הודעה: קטע לירי בהשפעת שעון החורף - על נבל עמודי הטלגרף (שנעלמו) תגובה עם ציטוט

Hello all, What follows is an entry from Thoreau's Journal 153 years ago today.
May it be an inspiration to us all!
Cheers, Ch.S.
from http://www.onelist.com/community/CMP-list

Yesterday and to-day the stronger winds of autumn have begun to blow, and the telegraph
harp has sounded loudly. I heard it especially in the Deep Cut this afternoon, the tone
varying with the tension of the different parts of the wire. The sound proceeds from
near the posts, where the vibration is apparently more rapid. I put my ear to one of the
posts, and it seemed to me that every pore of the wood was filled with music, labored
with the strain,-- as if every fibre was affected and being seasoned or timed, rearranged
according to a new and more harmonious law. Every swell and change or inflection of tone
pervaded and seemed to proceed from the wood, the divine tree or wood, as if its very
substance was transmuted. What a recipe for preserving wood, perchance,-- to keep it from
rotting,-- to fill its pores with music!

-- H. D. Thoreau (1817-1862), Journal, September 22, 1851

הצג הודעות קודמות:   
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> כלי עץ כל הזמנים הם שעון ישראל (GMT + שעתיים)
עמוד 1 מתוך 1

עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum