צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא |
מחבר |
הודעה |
guysoft מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 03/09/2004 ב- 15:14:35 הודעות: 1173 מיקום: ירושלים
|
|
חזור למעלה |
|
 |
The orange משתמש עם עתיד


הצטרף בתאריך: 06/07/2004 ב- 20:31:42 הודעות: 281 מיקום: ביער רחוק
|
נשלח: 23/10/2004 ב- 18:59:03 כותרת הודעה: |
|
|
אלה נראים תווים ממוחשבים (דרך תוכנה במחשב). יכול להיות שזה לגאטו שהיה אמור לחבר את שני הסי, אבל הוא ברח להם ימינה. ואולי לא...
_________________
 |
|
חזור למעלה |
|
 |
guysoft מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 03/09/2004 ב- 15:14:35 הודעות: 1173 מיקום: ירושלים
|
נשלח: 23/10/2004 ב- 19:17:20 כותרת הודעה: |
|
|
לא. מצאתי את היצירה בכמה עיבודים.. ובכולם זה מופיע!
ולגטו שם ממש לא מתאים.. גם לא טריל (בדקתי)..
_________________ 42 |
|
חזור למעלה |
|
 |
עוגי משתמש עם עתיד


הצטרף בתאריך: 10/04/2004 ב- 04:13:19 הודעות: 439
|
נשלח: 26/10/2004 ב- 02:46:23 כותרת הודעה: |
|
|
אני יודע אני יודע!
זה סוג של קישוט שהתפקיד שלו הוא לקחת את הרבע ולחלק אותו לחלקים יותר קטנים. קשה להסביר את זה על הכתב, פשוט צריך לשמוע את זה.
בריקודים איריים (זה ריל, נכון? תסתכל למעלה) יש נטייה כשיש תווים ארוכים (למשל בג'יג אם יש רבע מנוקד) לא לנגן את התו הארוך כפי שהוא אלא לתת לו קישוט שמחלק אותו ריתמית. בכינור משתמשים בעיקר בשני דברים:
1. משהו שנשמע כמו סילסול מזרחי (אני לא חושב שזה המקרה כאן, זה מתאים יותר לג'יגים) כלומר התו סי הופך ל סי-רה-סי-לה-סי או סי-דו-סי-לה-סי
2. מין הקפצה של הקשת שגורמת לרבע להתחלק למשהו כמו שני חלקי 16 ושמינית
אני מקווה שהבנת קצת כי זה נורא קשה להבין בלי לשמוע את זה בהקלטה, ואני גם כן לא כזה סמכות בענייני כינור אירי...
|
|
חזור למעלה |
|
 |
guysoft מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 03/09/2004 ב- 15:14:35 הודעות: 1173 מיקום: ירושלים
|
נשלח: 26/10/2004 ב- 14:09:09 כותרת הודעה: |
|
|
ודניאל (המנצח) טען בכלל שזה סמל שצריך לתת לתו להדהד (שמקור היצירה הוא לא לכינור).
משהו שאי אפשר להעשות בכינור :S .
_________________ 42 |
|
חזור למעלה |
|
 |
EmmanuelOboe משתמש עם עתיד


הצטרף בתאריך: 14/04/2004 ב- 23:35:13 הודעות: 286 מיקום: ירושלים
|
נשלח: 18/12/2004 ב- 19:58:10 כותרת הודעה: |
|
|
אני חושב שבמקרה הזה עוגי צדק, ולא דניאל
אפשר לשמוע את זה בהמון קטעים איריים. תבדוק להקה בשם Danu, או אפילו בשירים של הל?Corrs
_________________ Music is the soundtrack of our lives |
|
חזור למעלה |
|
 |
guysoft מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 03/09/2004 ב- 15:14:35 הודעות: 1173 מיקום: ירושלים
|
נשלח: 18/12/2004 ב- 20:03:41 כותרת הודעה: |
|
|
האמת זה היה קטע קצר (כמו כל קטע אירי). אני עכשיו מתאמן על משהו אחר.. וגם שם יש לי משהו שאני לא מבין מה המטרה שלו:
יש קשת מתו אחד לתו שני. ומהתו הראשון יש עוד קשת לתו שלישי.
_________________ 42 |
|
חזור למעלה |
|
 |
Dombi מנהל ראשי


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 15:42:43 הודעות: 2414 מיקום: ירושלים
|
נשלח: 19/12/2004 ב- 11:50:58 כותרת הודעה: |
|
|
אם אני הבנתי את מה שאתה מתאר זה אמור להיות שלושה צלילים ששני הראשונים מחוברים לצליל אחד,
אבל אתה אמור לעשות לגטו עם שלושת הצלילים...
כלומר אם נגיד שיש לך דו דו רה (כל צליל רבע למטרת העניין) אז יש לך דו שתי פעימות רה פעימה והכל בלגטו...
אבל יכול להיות שלא הבנתי את התיור כמו שצריך.
_________________ Wunderlicher Alter, soll ich mit dir geh’n?
Willst zu meinen Liedern deine Leier dreh’n? |
|
חזור למעלה |
|
 |
guysoft מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 03/09/2004 ב- 15:14:35 הודעות: 1173 מיקום: ירושלים
|
|
חזור למעלה |
|
 |
עוגי משתמש עם עתיד


הצטרף בתאריך: 10/04/2004 ב- 04:13:19 הודעות: 439
|
נשלח: 20/12/2004 ב- 19:19:24 כותרת הודעה: |
|
|
קודם לא הבנתי בדיוק למה אתה מתכוון, עכשיו זה יותר ברור.
שני התווים הקטנים הם קישוט והם צריכים להיות מנוגנים מהר מאוד לפני ה"דו" הגדול. אפשר לנגן אותם לפני הביט או על הביט, אני חושב שכאן הכוונה דווקא לעל הביט.
הקשת הקטנה היא מוסכמה של אופן הכתיבה של הקישוט, ואפשר לראות אותה בכל מקום שקיים vorschlag במוסיקה קלאסית. הקשת הגדולה אומרת שצריך לנגן את כל הצלילים שנכנסים בתוכם באותה משיכה של הקשת (אני מתכוון לקשת של הכינור!).
עוד שאלות?
|
|
חזור למעלה |
|
 |
guysoft מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 03/09/2004 ב- 15:14:35 הודעות: 1173 מיקום: ירושלים
|
|
חזור למעלה |
|
 |
|