עמוד ראשי הקונסרבטוריון הוירטואלי
The Virtual Conservatory
 
 ביתבית   שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   StatisticsStatistics   הרשמההרשמה 
 כרטיס אישיכרטיס אישי   התחבר כדי לבדוק מסרים אישייםהתחבר כדי לבדוק מסרים אישיים   התחברהתחבר 

סתם בא לי לדעת...

 
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> פורום קומפוזיציה ותוכנות הלחנה
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  

בחרו תקופה בה הייתם רוצים להלחין
רנסנס ומוסיקה עתיקה
11%
 11%  [ 2 ]
בארוק
11%
 11%  [ 2 ]
קלאסי
17%
 17%  [ 3 ]
רומנטי
41%
 41%  [ 7 ]
מודרני ואילך
17%
 17%  [ 3 ]
סך הכול הצבעות : 17

מחבר הודעה
natik
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 19/12/2004 ב- 17:19:20
הודעות: 76
מיקום: "בקצה השמיים ובסוף המדבר יש מקום רחוק מלא פרחי בר"...

הודעהנשלח: 07/02/2005 ב- 18:21:45    כותרת הודעה: סתם בא לי לדעת... תגובה עם ציטוט

סתם בא לי לדעת...

אם הייתה לכם את האפשרות לבחור תקופה בה הייתם יכולים להלחין, מה הייתם בוחרים?


עמוד תווים
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל
holst
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03
הודעות: 2869
מיקום: המבורג

הודעהנשלח: 07/02/2005 ב- 23:28:46    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

מבחינה מאוד מאוד שיטחית, הייתי רוצה להלחין בבארוק המוקדם.
במאה ה-20 הייתי מתקשה למצוא את עצמי, בתקופה הרומנטית לא הייתי מצליח לחיות עם עצמי, בתקופה הקלאסית הסיכוי שהיו זוכרים אותי הוא זעיר (מוצארט היידן ובטהובן תופסים המווון מקום...), בבארוק המאוחר תמיד היו משווים אותי לבאך, וברנסאנס צריך להיות גם דתי אדוק, ולהתחשב בחבורת בישופים שהיו מערימים מכשלות וכופים את דעתם בצורה שקשה להתמודד עמה (מי שחי שם והלחין, הוא גיבור בעיניי). לכן - בארוק מוקדם!
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
natik
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 19/12/2004 ב- 17:19:20
הודעות: 76
מיקום: "בקצה השמיים ובסוף המדבר יש מקום רחוק מלא פרחי בר"...

הודעהנשלח: 08/02/2005 ב- 07:38:10    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אתה בהחלט צודק!

הבארוק המוקדם היא תקופה שפחות מיצתה את עצמה מאשר הקלאסית למשל.
אני תוהה למה כולם משתוקקים לכתוב ברומנטי- זה ישמע מאד קיצ'י כל יצירה רומנטית נוספת.
מה גם, שבתקופה הרומנטית לא נוספו הרבה חוקי כתיבה שמאפשרים לכתוב עוד ועוד כמו חוקי
הקונטרפונקט.

המשיכו להצביע...

_________________
צ'או קקאו
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל
טל כץ
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך: 09/07/2004 ב- 23:33:57
הודעות: 1272
מיקום: גבעתיים

הודעהנשלח: 08/02/2005 ב- 13:00:59    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

למי אכפת אם מישהו היה זוכר אותי !
לפחות אולי היה לי סיכוי לפגוש את גוסטב מאהלר,
להיות תלמיד שלו וללמוד מגאון אמיתי מה זו מוסיקה !
אז אני הייתי רוצה להלחין בתקופה הפוסט-רומנטית שלא הוספת לרשימך הצנועה ולכן סימנתי
את התקופה הרומנטית, ניחא !

ועידן... מי יודע, אולי אם אתה היית מלחין בתקופה הקלאסית, היו ארבעה מלחינים חשובים
מרכזיים צוחק

גאון סימן קריאה

_________________
You are what you practice
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
Dombi
מנהל ראשי
מנהל ראשי


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 15:42:43
הודעות: 2414
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: 08/02/2005 ב- 13:16:53    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

תכלס יש לי רק בעיה אחת עם להלחין בתקופה הרומנטית-מודרנית: צריך לכתוב סימפוניות קונצ'רטים וכו' בגודל אינסופי...
אני מעדיף יצירות קצרות וקולעות ולא לכתוב קונצ'רטו לפסנתר שהפרק הראשון נמשך 20 דקות.

לכן בארוק או קלאסי.
אבל אני בוחר קלאסי... כי אז הקלרינט התחיל להתפתח! קורץ

_________________
Wunderlicher Alter, soll ich mit dir geh’n?
Willst zu meinen Liedern deine Leier dreh’n?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל MSN Messenger
~vick~
משתמש עם עתיד
משתמש עם עתיד


הצטרף בתאריך: 24/10/2004 ב- 19:05:11
הודעות: 362
מיקום: בעמק המומינים

הודעהנשלח: 08/02/2005 ב- 13:43:49    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אני בוחרת בתקופה הרומנטית.. כמובן בגלל המלחין ברהמס.. שכ"כ הייתי רוצה לפגוש! ובגלל שזו תקופה לא כ"כ קפדנית ו"מרובעת" כמו התקופה הקלאסית.. אשר בה אפשר לצאת קצת מהחוקיות ומהמסגרות המקובלות ולהלחין בצורה שונה.. זו תקופה שקראה לחופש ולחירות.. קורץ
_________________
CLARINET PLAYER
Parking
----->ONLY<-----
all others will be scaled

=)
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי MSN Messenger
natik
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 19/12/2004 ב- 17:19:20
הודעות: 76
מיקום: "בקצה השמיים ובסוף המדבר יש מקום רחוק מלא פרחי בר"...

הודעהנשלח: 08/02/2005 ב- 20:56:50    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

עצרו לשנייה ותחשבו...

מה יתן לכם לפגוש מלחין נערץ? הרי להיפך, אתם תהיו המתחרים של אותו מלחין,
אתם תצטרכו להפגין את היחודיות שבכם ולא להתחקות אחר מישהו...

נסו למצוא נימוקים אחרים כמו צורות הכתיבה או כלים להם אפשר לכתוב...

_________________
צ'או קקאו
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל
Dombi
מנהל ראשי
מנהל ראשי


הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 15:42:43
הודעות: 2414
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: 09/02/2005 ב- 09:37:06    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

חוץ מזה שבקרוב גיא ימציא את מכונת הזמן האולטימטיבית
ואז נוכל כולנו לנסוע לפגוש את מוצרט/ברהמס/בטהובן/היידן... צוחק קורץ

_________________
Wunderlicher Alter, soll ich mit dir geh’n?
Willst zu meinen Liedern deine Leier dreh’n?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל MSN Messenger
natik
משתמש מתחיל
משתמש מתחיל


הצטרף בתאריך: 19/12/2004 ב- 17:19:20
הודעות: 76
מיקום: "בקצה השמיים ובסוף המדבר יש מקום רחוק מלא פרחי בר"...

הודעהנשלח: 09/02/2005 ב- 11:09:20    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

תגיד גדיאל,

לא מתחשק לך להיות מלחין צעיר, בסוף המאה ה-20, שכותב יצירה לתזמורת כלי קשות וקלרינט, בסגנון יהודי, שנקראת: "אחרי הגשם תזרח השמש"?

(יש גם רקיעות רגליים האמצע)

_________________
צ'או קקאו
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל
well-tempered
משתמש מתקדם
משתמש מתקדם


הצטרף בתאריך: 30/05/2004 ב- 21:57:30
הודעות: 649

הודעהנשלח: 09/02/2005 ב- 12:10:30    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

מה קורה, שכולם כותבים פה נימוקים פתאום?
צוחק
אם כבר נראה לי שבתקופה הקלאסית אין מקום לחדש כל כך. אחרי מאה סימפוניות של היידן... השטאנץ הזה לא מתאים לי. או ללכת על החוקים החמורים של הבארוק, או לנפש המשוחררת של הרומנטיקה. אז אני מעדיף, כמובן, את התקופה הזו, שאפשר להלחין מתוך הלך רוח גם. (הרומנטית, אם זה לא היה ברור...) ודווקא סימפוניה, לא יודע אם הייתי כותב. שומאן, שוברט, לא מת על הסימפוניות שלהם. ומאהלר... ויסלחו לי המאלהריסטים המושבעים, זה מדהים מה שמאהלר כתב, רק שקשה לי לחשוב על זה כעל סימפוניה. אני קצת מקובע מגלגל עיניים

_________________
"Ford, you are turning into a penguin. Stop it"
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
טל כץ
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך: 09/07/2004 ב- 23:33:57
הודעות: 1272
מיקום: גבעתיים

הודעהנשלח: 09/02/2005 ב- 13:53:35    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

נתיק ידידי,
ציינתי כי הייתי רוצה ללמוד עם גוסטב מאהלר !
ללמוד מגאון ברמה שלו מה היא מוסיקה אמיתית זו הייתה יכולה להיות
חוויה "רוחנית" לא נורמלית בשבילי !
בהחלט גם לא היה אכפת לי לכתוב כמוהו !
מלחינים העתיקו אחד מהשני דורות על גבי דורות.
ציירים מפורסמים שהיו להם תלמידים לימדו את התלמידים שלהם כל כך טוב
עד שהם יכלו להעתיק ציורים ברמה מושלמת ואף הרבה מן היצירות שנמצאו
לאחר מכן התגלו אחר כך כציורים לא של האמנים עצמם אלא כציורים של תלמידים
שלהם... חיקויים או העתקות.
בכלל להעתיק, זו אמנות בפני עצמה מאוד שמח
וכמו שאמר מוסיקאי דגול:
Do not be afraid to copy someone style, it is through this process that we begin to develop our own
Philip Smith -

_________________
You are what you practice
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
הצג הודעות קודמות:   
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> פורום קומפוזיציה ותוכנות הלחנה כל הזמנים הם שעון ישראל (GMT + שעתיים)
עמוד 1 מתוך 1

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Powered by phpBBHeb © 2002 phpBBHeb