צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא |
מחבר |
הודעה |
The orange משתמש עם עתיד
הצטרף בתאריך: 06/07/2004 ב- 20:31:42 הודעות: 281 מיקום: ביער רחוק
|
נשלח: 09/03/2005 ב- 18:05:31 כותרת הודעה: היצירות הכי קשות! |
|
|
סתם לכיף, רציתי לדעת איזו יצירה אתם חושבים שהיא הכי קשה לנגינה (בכל כלי בנפרד). _________________
|
|
חזור למעלה |
|
|
איילתהשחר משתמש עם עתיד
הצטרף בתאריך: 08/08/2004 ב- 19:29:16 הודעות: 297 מיקום: ירושלים
|
נשלח: 09/03/2005 ב- 18:18:01 כותרת הודעה: |
|
|
אתה חושב שיש דבר כזה?
נראה לי שכל אדם מתמודד עם קשייו שלו... האין זאת?
יש לי חברה שאין לה בעיות טכניות בכלל, כל יצירה טכנית, קשה באשר תהיה, היא יכולה לנגן מהדף, לעומת זאת... יש לה בעיה עם ההבעה.
יש אנשים שזה להיפך...
יש יצירות שקשה להבין ועוד יותר קשה להביע.
הדבר מאוד אינדיווידואלי. לא כן? |
|
חזור למעלה |
|
|
Dombi מנהל ראשי
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 15:42:43 הודעות: 2414 מיקום: ירושלים
|
נשלח: 09/03/2005 ב- 18:56:56 כותרת הודעה: |
|
|
לדעתי זה ממש לא אינדיווידואלי!!
יצירה קשה היא יצירה קשה!! היא ידועה בעולם המוזיקלי בתור יצירה שקשה להתגבר עליה ושלא הרבה הצליחו לבצע אותה כראוי....
גם לגדולי הטכניקאים, קשה לי להאמין שלא עבדו שעות ע"ג שעות על קונצ'רטים של רחמנינוב.
ובקשר לשאלתך איש כתום...
לקלרינט לדעתי הייתי אומר שהיצירה הכי קשה היא הקונצ'רטו של נילסן. עוד לא ראיתי את התווים של זה אבל אני בטוח שההתעלפות תהיה קרובה כשאראה את זה. _________________ Wunderlicher Alter, soll ich mit dir geh’n?
Willst zu meinen Liedern deine Leier dreh’n? |
|
חזור למעלה |
|
|
טל כץ מנהל
הצטרף בתאריך: 09/07/2004 ב- 23:33:57 הודעות: 1272 מיקום: גבעתיים
|
נשלח: 09/03/2005 ב- 20:02:24 כותרת הודעה: |
|
|
זה מאוד אינדיבידואלי.
לכל אחד יש את הצדדים החזקים שלו והחלשים יותר שלו.
לפעמים גם הדבר שנראה לנו הכי פשוט בעולם הוא אחד הקטעים הקשים ביותר שיש.
לפעמים אנחנו מסתכלים על איזה קטע שהוא לא מלא במליוני תווים שחורים שכאלה
אלא נראה ממש פשוט, סולו לירי שקט שכזה. זה יכול להיות הדבר הקשה ביותר בעולם
לאנשים מסויימים ולאנשים אחרים יש פשוט צד חזק בלנגן דברים שכאלה.
או לפעמים אתה רואה דף מלא בהמון חלקי שש עשרה שחורים אבל פתאום אתה מגלה
שזה כל כך פשוט ואין בכלל על מה לעבוד.
ובנוסף לכך יש אנשים עם צד טכני יותר חזק ויש כאלה עם יותר חלש.
יש כאלה שקשה להם להתחיל דברים אבל כשהם נכנסים לתוך היצירה הם עושים דברים
מדהימים, יש כאלה שקשה להם לסיים.
לבצע יצירה כראוי יש הרבה דרכים, ולא כל אחד יסכים עם השני מה זה כראוי בשבילו.
אפילו אם ניקח את הקטע הפשוט ביותר, יונתן הקטן או משהו כזה וניקח מספר נגנים שונים
נוכל למצוא שאצל חלק לא נאהב איך שהם עשו את זה וחלק ינגנו את הקטע מאוד יפה.
כך גם בהרבה מן היצירות והפסז'ים השונים והמשונים.
לכל אחד יש יכולות פיסיות שונות ותפיסה קצת שונה של מה זה צליל יפה בשבילו.
לפעמים נראה לנו שניגנו את אחד הקטעים הכי קשים בעולם פשוט מושלם,
אבל לאנשים מבחוץ זה נשמע כמו הדבר הכי נורא שהם שמעו בחייהם.
בכל אופן זה מה שיפה במוסיקה ואמנות _________________ You are what you practice |
|
חזור למעלה |
|
|
holst מנהל אתר
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03 הודעות: 2869 מיקום: המבורג
|
נשלח: 09/03/2005 ב- 21:12:51 כותרת הודעה: |
|
|
בכל חצי יובל צצה לה יצירה ששמה את כל מה שהיה לפניה בכיס. אם חרשת על כמה פסאז'ים ביצירה X ויצאת גדול, ביצירה Y תתחיל שוב מהתחלה...
עד שנות השלושים בערך הקונצ'רטו של איבר לחליל נחשבה שאחת היצירות המאתגרות (טכנית). נוספה לה אח"כ הסונטה של פרוקופייב, שהיא לאו דווקא יותר קשה טכנית, אבל יש לה הקשיים שלה... לאחר מכן נכתב קונצ'רטו לחליל מאת ז'וליבה (או ג'וליבה, כתב הרבה מוסיקה לכלי נשיפה), וקבעה רף חדש. וכו' וכו' עד קץ הימים, או עד ליום שבו נחזור לנגן על במבוק.
בכל מקרה, מוצארט תמיד יהיה שיא החרישה בשבילי, מאחר וכל צליל דורש את הדיוק המירבי. |
|
חזור למעלה |
|
|
טל כץ מנהל
הצטרף בתאריך: 09/07/2004 ב- 23:33:57 הודעות: 1272 מיקום: גבעתיים
|
נשלח: 09/03/2005 ב- 22:14:05 כותרת הודעה: |
|
|
אני מניח שלנגן יצירות סולו של באך זה הדבר הכי קשה שיש.
בכל אופן עידן,
אתה טוען שלנגן בבמבוק זה קל ? הא הא הא הא ? הסבר את עצמך ! _________________ You are what you practice |
|
חזור למעלה |
|
|
The orange משתמש עם עתיד
הצטרף בתאריך: 06/07/2004 ב- 20:31:42 הודעות: 281 מיקום: ביער רחוק
|
נשלח: 09/03/2005 ב- 23:10:20 כותרת הודעה: |
|
|
איילתהשחר כתב\ה: |
אתה חושב שיש דבר כזה?
נראה לי שכל אדם מתמודד עם קשייו שלו... האין זאת?
יש לי חברה שאין לה בעיות טכניות בכלל, כל יצירה טכנית, קשה באשר תהיה, היא יכולה לנגן מהדף, לעומת זאת... יש לה בעיה עם ההבעה.
יש אנשים שזה להיפך...
יש יצירות שקשה להבין ועוד יותר קשה להביע.
הדבר מאוד אינדיווידואלי. לא כן? |
אמ... בגלל זה אמרתי "איזו יצירה אתם חושבים". אבל אם זה עדיין לא מסתר לכם, אז גם איזו יצירה הכי קשה לנגינה מבחינה טכנית (למרות שלכל אחד יכול להיות משהו יותר ופחות טוב בטכניקה עצמה. אררג!). _________________
|
|
חזור למעלה |
|
|
God מנהל
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 13:56:07 הודעות: 821 מיקום: Beyond the pearly gates,heaven
|
נשלח: 14/03/2005 ב- 20:41:49 כותרת הודעה: |
|
|
הממממ... זו באמת שאלה קשה... כי יש כ''כ הרבה גורמים שנכנסים לזה.... קשה - מבחינת הזזת אצבעות מהר, קשה מבחינת מעברים לא נוחים בלגטו, קשה בגלל דינמיקה....
אני חושב שהיצירה הכי קשה - ובזה הכוונה ליצירה המכילה הכי הרבה אלמנטים שהופכים אותה לקשה - כלומר היא לא היצירה שצריך להזיז בה את הידיים הכי מהר נגיד, אבל היא מכילה גם דברים מאוד קשים אחרים, זו הגרן פרטיטה של מוצארט - אפילטו שהיא לא יצירה רק לבסון - וההרכב הוא חלק ממה שהופך אותה לכ''כ קשה _________________ הללויה. |
|
חזור למעלה |
|
|
|