צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא |
מחבר |
הודעה |
מור מנהל אתר
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 11:32:26 הודעות: 1524 מיקום: מבשרת ציון
|
נשלח: 09/12/2005 ב- 21:07:29 כותרת הודעה: איך עובדים על... |
|
|
כניסות ביחד?!
הגעתיב למסקנה שאנחנו ממש אבל ממש אבל ממש ממש מוכרחים להתחיל לעבוד על העניין הזה ברצינות(פשוט היום הייתי בחזרה וזה היה כ"כ ברדק..)איך למישהו יש שיטות משהו?!
help me!!!!!
אני נואשת... |
|
חזור למעלה |
|
|
מדהימאיה פותר חידון המלחין השבועי
הצטרף בתאריך: 13/12/2004 ב- 11:23:56 הודעות: 409
|
נשלח: 09/12/2005 ב- 21:31:44 כותרת הודעה: |
|
|
נושמים ביחד! |
|
חזור למעלה |
|
|
Chuka מנהל
הצטרף בתאריך: 04/01/2005 ב- 15:08:15 הודעות: 180
|
נשלח: 10/12/2005 ב- 00:19:42 כותרת הודעה: |
|
|
שיהיה מישהו שבאמת כולם נושמים לפי האות שלו... זה הרי רלוונטי לכל כלי, גם אם לא שרים או מנגנים על כלי נשיפה...
חוץ מזה רצוי גם לשמור על קשר עין אם אפשר... לא כל הזמן אבל לפחות בכניסות החשובות... |
|
חזור למעלה |
|
|
matan__ משתמש באימונים
הצטרף בתאריך: 20/09/2005 ב- 11:31:48 הודעות: 156
|
נשלח: 10/12/2005 ב- 10:25:01 כותרת הודעה: . |
|
|
צריך לשמור על קשר עין ...
יש כל מיני דרכים לסמן מתי להיכנס אפשר לדוגמא שאחד מהנגנים יעשה תנועה עם הראש שמלווה על ידי שאיפת אוויר לסמן את הכניסה...
אם מעורב בעניין נשפן אז הוא יכול לסמן את זה עם הכלי...
זה עובד טוב... |
|
חזור למעלה |
|
|
God מנהל
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 13:56:07 הודעות: 821 מיקום: Beyond the pearly gates,heaven
|
נשלח: 10/12/2005 ב- 11:24:32 כותרת הודעה: |
|
|
שמים מטרונום על 60.
סופרים בקול : אחת! (מישהוא אחד עושה את זה)
מחכים עוד 3 ביטים שדל המטרונום 2,3,4)
נכנסים בחמישי. (זו בהנחה שיש 4 רבעים. בעקרון לוקחים תיבה קודם)
אחר כך, במקום לתת תיבה שלמה, נותנים חצי תיבה.
אחר כך פעמה אחת.
אחר כך, עדיין עם המטרונום, מתרגלים שכל אחד על פי תורו מכניס לתוך הפעמה המטרונומית רק ע''י נשימה, כאשר הקצב צריך להיות ברור - הוא צריך לנשום רבע לפני הצליל. (או שמינית במקרים קיצוניים)
אחרי שכולם עשו את זה וכולם הבינו את הכניסות של כולם (ממשיכים אצל אותו אחד עד שהוא הצליח להכניס בצורה טובה את כולם פעמיים ברצף), יש 2 אפשרויות: אם יש לכם כוח, תתחילו את הכל מחדש במטרונום 80, ואז 100, וכו...
אם לא, תקפצו ישר ללנסות לבטל את המטרונום, ולתת לכל אחד להכניס פעמיים מוצלחות ברצף.
אחרי שעשיתם את זה, אתם אמורים להיות מסוגלים להסתדר. ייתכן שייכח לכם כמה חזרות עד שתתרגלו, אבל זה יעזור.
עוד דבר שמאוד עוזר זה אחרי שהשתלטתם על כל הנ''ל, לעשות את אותו הדבר בדיוק (רצוי מההתחלה, אבל איך שאתם רוצים), אבל גב על גב, כך שאתם לא רואים אחד את השני ---> יכריח אתכם לתת כניסות יותר ברורות ע''י נשימה יותר טובה. _________________ הללויה. |
|
חזור למעלה |
|
|
מור מנהל אתר
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 11:32:26 הודעות: 1524 מיקום: מבשרת ציון
|
נשלח: 10/12/2005 ב- 11:28:43 כותרת הודעה: |
|
|
זאת בידיוק הבעיה שכל עניין הנושמים ביחד לא עובד במקרה שלנו... |
|
חזור למעלה |
|
|
ניצן_גפן משתמש מתקדם
הצטרף בתאריך: 07/03/2005 ב- 21:19:52 הודעות: 634 מיקום: ברקיע השביעי
|
נשלח: 12/12/2005 ב- 18:48:34 כותרת הודעה: |
|
|
מגניב הרעיון של המטרנום...
בטריו שלי, אני אמורה לסמן עם החצוצרה מתי מתחילים מתי גומרים ועוד כמה סימנים במהלך היצירה..
לעשות את התנועה הזו של החצוצרה [שפותחים את המנגינה] זו לא בעייה,אפילו קצת מרשים...אבל לספר בשקט אחת,שתיים...שהפייה על הפה זה בהחלט לא נעים..כל פעם הם צוחקים עלי
אבל בעיקרון התאמנו על זה ביחד אזה 6 פעמים..אז כבר מבינים את הקצב וזו לא כזו בעיה.. _________________ "...אמור מעט ועשה הרבה; " |
|
חזור למעלה |
|
|
userFish משתמש באימונים
הצטרף בתאריך: 01/04/2005 ב- 22:23:21 הודעות: 240 מיקום: תל-אביב
|
נשלח: 12/12/2005 ב- 22:34:45 כותרת הודעה: |
|
|
אממ..למה את צריכה להגיד את הספירה אם כולם מסתכלים על הכניסה שאת מסמנת?? _________________ "אם תיתן למישהו דג,אז יהיה לו דג" |
|
חזור למעלה |
|
|
userFish משתמש באימונים
הצטרף בתאריך: 01/04/2005 ב- 22:23:21 הודעות: 240 מיקום: תל-אביב
|
נשלח: 12/12/2005 ב- 22:40:42 כותרת הודעה: |
|
|
ומור-אל תתיאשי..זה לא שרק את צריכה להתאמן על זה..הזמן כבר יעשה את שלו,והכל ישתפר.... _________________ "אם תיתן למישהו דג,אז יהיה לו דג" |
|
חזור למעלה |
|
|
Dombi מנהל ראשי
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 15:42:43 הודעות: 2414 מיקום: ירושלים
|
נשלח: 12/12/2005 ב- 23:33:31 כותרת הודעה: |
|
|
מור בעיית הכניסה זה בעיה שמלווה כל הרכב, ולפעמים אפשר להתעכב על פתיחה של יצירה אחת שעות ארוכות.
וכמובן שאסור לזלזל בפתיחה של יצירה...
הרבה מאוד יצירות מקבלות את האופי שלהם מהצורה שבה הנגנים מתחילים אותה.
אז זה משהו שלא רק את צריכה לעבוד עליו... אז אין מה להיכנס לפניקה לדעתי.
פשוט צריך לקבוע סימן כניסה לכל חברי ההרכב שתדעו בדיוק מתי נכנסים,
ותמיד תמיד תמיד! לשמור על קשר עין עם הנגנים איתם את יודעת שאת נכנסת ביחד.
עניין הקשר עין הוא לדעתי די מרכזי.
ברגע שמסתכלים אחד אל השני, יש איזשהו קשר מיידי שנוצר וזה עוזר מאוד בכניסה ביחד. _________________ Wunderlicher Alter, soll ich mit dir geh’n?
Willst zu meinen Liedern deine Leier dreh’n? |
|
חזור למעלה |
|
|
userFish משתמש באימונים
הצטרף בתאריך: 01/04/2005 ב- 22:23:21 הודעות: 240 מיקום: תל-אביב
|
נשלח: 13/12/2005 ב- 18:12:42 כותרת הודעה: |
|
|
חח,בשביל מה יש מנצח.. _________________ "אם תיתן למישהו דג,אז יהיה לו דג" |
|
חזור למעלה |
|
|
דרו משתמש באימונים
הצטרף בתאריך: 21/02/2005 ב- 12:47:28 הודעות: 169 מיקום: רמת גן
|
נשלח: 14/12/2005 ב- 14:34:53 כותרת הודעה: יש המון תרגילים ...אבל עיקרון פשוט |
|
|
וכרגיל - אני מסכימה עם מדהימאיה.
לנשום יחד - . זה בעצם כל הסוד - ונשימה יחיד היא דבר שאינו סתמי ומובן מאליו כלל ועיקר - צריך שהנשימה עצמה כבר תהיה ביחד - צריך להשתמש הרבה יותר באוזניים מאשר בפה לנשפנים שבינינו).
יש כל מיני תרגילים שניתן לעשות - תזכירי לי ונתרגל... |
|
חזור למעלה |
|
|
|