צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא |
מחבר |
הודעה |
Ylock פותר חידון המלחין השבועי
הצטרף בתאריך: 11/07/2005 ב- 17:04:00 הודעות: 676 מיקום: נ"צ 59
|
נשלח: 24/02/2006 ב- 12:19:44 כותרת הודעה: mf sempre |
|
|
אני מנגן יצירה (קצרה) שבתחילתה המלחין כתב mf sempre - לי נראה שיש שלוש אפשרויות - 1. המלחין עצלן, ולכן הוא נותן למבצע את האפשרות לבחור את הכיוונים של הדינמיקה כשהאופי הכללי הוא מצו פורטה (ובאותה הזדמנות הוא לא צריך לכתוב דינמיקות). 2. המלחין מחפש יציבות דינמית וצריך לנגן הכול באותו מצו פורטה 3. המלחין רצה מלכתחילה שהמבצע יבחר את הכיוונים, ולכן לא כתב דינמיקה יותר פרטנית.
מה נראה לכם? |
|
חזור למעלה |
|
|
holst מנהל אתר
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03 הודעות: 2869 מיקום: המבורג
|
נשלח: 24/02/2006 ב- 17:38:41 כותרת הודעה: |
|
|
זה כל כך תלוי ביצירה, שאין מנוס מלבדוק את זה בעצמנו... אני לא יכול להשיב בלי שראיתי את התווים.
מה היא היצירה? |
|
חזור למעלה |
|
|
Ylock פותר חידון המלחין השבועי
הצטרף בתאריך: 11/07/2005 ב- 17:04:00 הודעות: 676 מיקום: נ"צ 59
|
נשלח: 25/02/2006 ב- 23:05:04 כותרת הודעה: |
|
|
טוב, היצירה היא של צבי אבני - פרק שני מתוך "הדים מן העבר"
בעצם אני גם יכול לשאול אותו, רק שלא הייתה לי הזדמנות.. בפרק יש רק תבניות קבועות של חלקי שש עשרה בטרצות קטנות (סול - סי במול - סול - סי במול) כשבין התבניות האלה יש כל מיני קפיצות (ואז חזרה לתבנית הקבועה). לדעתי זה בכוונה אמור להיות ברמה קבועה של mf כי הפרק אמור להשמע די מונוטוני אבל אנשים אחרים דווקא המליצו לי להכניס דינמיקה. |
|
חזור למעלה |
|
|
holst מנהל אתר
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03 הודעות: 2869 מיקום: המבורג
|
נשלח: 25/02/2006 ב- 23:26:08 כותרת הודעה: |
|
|
לפי דעתי כשמלחינים בימינו כותבים sempre mf אז הם מתכוונים לזה פשוטו כמשמעו.
השאלה אם אתה רוצה לעקוב אחרי ההנחיה הזו והאם אתה חושב שהיא ראויה זה משהו אחר. לפי דעתי כדאי להקדיש זמן ומחשבה על "איך מנגנים את הכל mf ועושים עם זה משהו". |
|
חזור למעלה |
|
|
|