צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא |
מחבר |
הודעה |
Pumba פותר חידון המלחין השבועי
הצטרף בתאריך: 12/11/2007 ב- 21:43:42 הודעות: 203
|
נשלח: 18/06/2010 ב- 19:34:11 כותרת הודעה: סירנקס |
|
|
היי, בשעה טובה ומוצלחת המורה אמר "בשבוע הבא אתה מביא לי סירנקס, עם הרבה פילפל וקצת לימון".
אך אני לא יודע מאיפה להתחיל. יש אין סוף דברים שצריך לעבוד אליהם.
אשמח לכמה עצות-ממה להתחיל, ממה להימנע, את הסיפור מאחורי היצירה (שגם לאחר חיפוש באינטרנט לא ממש הבנתי אותו...) וכאלה.
הבנתם מה אני רוצה בכלל??? _________________ !!!Hakuna Matata |
|
חזור למעלה |
|
|
holst מנהל אתר
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 14:39:03 הודעות: 2869 מיקום: המבורג
|
נשלח: 20/06/2010 ב- 09:22:48 כותרת הודעה: |
|
|
היי,
אם תכתוב באחת הוויקיפדיות "סירינקס ופאן" אני חושב שתמצא את מה שאתה מחפש. אני לא סגור על הגרסא של הסיפור...
ביצירה עצמה, שים לב שאתה מוציא לפועל את הוראותיו הדיי מדוייקות של דביסי, ועושה שימוש באפשרויות הצליליות שאתה שולט בהם (גוון, עוצמות וכד'). אבל לפני כן, כדאי לעבוד על כך שלמרות שינויי הדינמיקות והרגיסטר, איכות הצליל תשאר גבוהה תמיד, כי אחרת זה לא נשמע כל כך טוב.
בהצלחה |
|
חזור למעלה |
|
|
Dombi מנהל ראשי
הצטרף בתאריך: 09/04/2004 ב- 15:42:43 הודעות: 2414 מיקום: ירושלים
|
נשלח: 09/07/2010 ב- 14:59:19 כותרת הודעה: |
|
|
אני הייתי מתחיל מעמוד תווים, שני הדפים של היצירה עליו,
מטרונום על קצב כלשהו ולקרוא את זה.
זה נראה לי התחלה טובה. _________________ Wunderlicher Alter, soll ich mit dir geh’n?
Willst zu meinen Liedern deine Leier dreh’n? |
|
חזור למעלה |
|
|
SaxGod משתמש עם עתיד
הצטרף בתאריך: 06/09/2007 ב- 13:23:17 הודעות: 284 מיקום: ירושלים
|
נשלח: 10/07/2010 ב- 20:17:21 כותרת הודעה: |
|
|
לפני כמה שנים, כשלמדתי במגמת מוזיקה של הצוללת הצהובה עשיתי עיבוד פאנקי לסירינקס..
האתגר שם היה להכניס את היצירה החופשית הזאת למסגרת, ולפאנק יש מסגרת מאוד נוקשה, ושעדיין זה ישמע חופשי.
עזר לי מאוד להבין את היצירה, לקרוא עליה, ואפילו לנסות להכניס לה מבנה הרמוני בשביל להביע אותה בדרך שלי... (אמנם כשאני מקשיב לזה עכשיו אני לא אוהב את הצליל, הדקויות ואולי הייתי מחליף כמה דברים בעיבוד)
בסופו של דבר דומבי צודק, צריך לקרוא את זה שוב ושוב ושוב בשביל לדעת מה צריך לעשות שם. |
|
חזור למעלה |
|
|
|